زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ -

بارتومئو: PSG برای فروش وراتی مذاکره نمی‌کند

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا مدعی شد که مارکو وراتی علاقه مند به حضور در بارسلونا است ولی باشگاه پاری سن ژرمن حاضر به مذاکره نیست.

سرای نور؛خبرگزاری های مختلف از ماه گذشته مدعی شده بودند که وراتی قصد جدایی از پاری سن ژرمن را دارد و کاتالانها هم نمی‌خواهند بیش از ۸۰ میلیون برای جذب او هزینه کنند. حال بارتومئو مدعی شد که وراتی آماده حضور در بارسا است ولی به خاطر عدم وجود بند فسخ در قراردادش، دست باشگاه بارسلونا بسته شده است.

او گفت:” باشگاه قصد مذاکره دارد. به وراتی نگاه کنید، بازیکنی که ما علاقه مند به جذبش هستیم، مربی هم معتقد است که کاملا مناسب خط میانی ماست. می‌دانیم که وراتی نیز دوست دارد به بارسلونا بیاید ولی وقتی با ناصر الخلیفی، مالک باشگاه تماس می‌گیرید که مذاکره کنید، او می‌گوید که وراتی فروشی نیست و بند فسخی نیز در قراردادش وجود ندارد.

بدین ترتیب، رئیس باشگاه تصمیم می‌گیرد که با ما مذاکره کند یا نه از این جهت، فوتبال اسپانیا کاملا بی دفاع است. اینجا باید بند فسخ در قراردادها وجود داشته باشند. خارجی ها می‌توانند با پرداخت رقم فسخ بازیکنان ما را بخرند ولی ما نه. بنابراین،  با وجود علاقه وراتی ما نتوانستیم با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شویم.

این مشکل را زمان خرید فابرگاس هم داشتیم، وقتی که آرسنال نمی‌خواست با ما مذاکره کند. آنها با نامه جواب مارا می‌دادند و ما هم باید قبول می‌کردیم. اگر وراتی بند فسخ داشت، به دنبالش می‌رفتیم. حالا هیچ فرمول و راه حلی وجود ندارد. اگر نخواهید چیزی را بفروشید… . او گفته که می‌خواهد پاری سن ژرمن را ترک کند ولی باشگاه اعلام کرده که تنها در پایان قراردادش امکان چنین کاری خواهد داشت.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو