زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ -

انتقال موراتا به یونایتد منتفی شد؟

شرایطی که آلوارو موراتا، مهاجم رئال مادرید در نقل و انتقالات تجربه می‌کند، بسیار پیچیده شده است.

سرای نور؛موراتا در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت که ناگهان خبر از توافق یونایتد با روملو لوکاکو برای حضورش در الدترافورد مطرح شد. مذاکرات در حالی بین دو طرف آغاز شده بود که رئال تمایلی به فروش موراتا نداشت و از همین رو، ۱۰۰ میلیون یورو برای او درخواست کرده بود. با این حال موراتا که قصد جدایی داشت، فشار زیادی به باشگاه وارد کرد که مقدمات جدایی اش از این تیم را فراهم کند.

در نهایت رئال و منچستریونایتد بر سر رقم ۸۰ میلیون یورو به توافق رسیدند به این شرط که اگر تعداد گلهای موراتا در فصل آینده به حد مشخصی رسید، یونایتد ۱۰ میلیون یورو دیگر نیز بپردازد. با این حال دو باشگاه در نهایت به خاطر اختلافی ۵ میلیون یورویی نتوانستند به توافق نهایی دست پیدا کنند.

در همین حین بود که یونایتد توجه خود را به سمت «پلن بی» شان یعنی روملو لوکاکو جلب کرد و خیلی سریع توانست با اورتون به توافق برسد. در انگلیس بسیاری معتقدند که حضور موراتا در این لیگ عملا منتفی شده ولی کونته که در پروسه جذب لوکاکو شکست خورده، حال قطعا به دنبال موراتا خواهد آمد.

مورینیو شخصا با موراتا تماس گرفت و تمام تلاش خود را برای این انتقال انجام داد ولی در نهایت تصمیم نهایی توسط سران دو باشگاه گرفته شد و این انتقال منتفی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو