زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

اخبار شلیک موشک‌ها به مواضع داعش محرمانه نبود/ رهبر انقلاب معتقد بودند که باید موشک‎های نقطه‌زن داشته باشیم

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: اخبار شلیک موشک‌ها به مواضع داعش در دیرالزور سرّی و محرمانه نیست و حتی مقام معظم رهبری نیز معتقد بودند که باید موشک‌های نقطه‌زن داشته باشیم.

به گزارش  سرای نور،سردار محمدحسین بابایی در دومین سالگرد مدافع حرم شهید روح‌الله سلطانی و یادواره ۱۸۵ شهید منطقه دابودشت آمل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به فعالیت‌های تدافعی و نظامی خود علیه دشمن تعارف ندارد و موضع‌گیری او مشخص است.

وی افزود: در اخبار مبنی بر شلیک موشک‌ها دیدیم که این موضوع سری و محرمانه نیست و حتی پیش از این نیز در برخی از استان‌ها برای تست موشک‌ها شلیک داشتیم و مقام معظم رهبری نیز معتقد بودند که باید موشک‌های نقطه‌زن داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: رهبر انقلاب تأکید داشتند که اگر در جایی قرار است شلیک شود، میزان خطاها به یک متر هم نرسد تا به مردم و غیرنظامی‌ها شلیک نشود، بنابراین وقتی یک رهبر الهی چنین دیدگاهی را دارد باید مصمم باشیم که دشمن نمی‎تواند قدرت خود را تحمیل کند.

بابایی با اشاره به اینکه به دستور و تأکید مقام معظم رهبری ده‌ها نقطه اثر برای هلاکت دشمن شناسایی شد و برای دستیابی به نتیجه مؤثر، این تعداد از ۲۰ به ۱۰ و در نهایت به ۶ نقطه کاهش یافت ۱۰ تا و نهایت ۶ نقطه از بین آنها انتخاب شد، تصریح کرد: در این میان، شیطنتی در شبکه‌های مجازی و اجتماعی پس از شلیک موشک‌ها به سمت داعشی‌ها صورت گرفت، آنها شایعه کردند که تنها چهار موشک به مواضع داعش اصابت کرد و دو مورد از آنها به بیابان‌های عراق اصابت کرده است و این در حالی بود که هر ۶ موشک بدون خطا به هدف‌ها خورد و مستندات آن نیز موجود است.

وی ادامه داد: آخرین آماری که از هلاکت داعشی‎ها در حملات موشکی ایران داریم، ۱۸۷ نفر است و از سوی داعشی‌ها ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اقتدار مدافعان حرم و شهدای راه دفاع از حرم آل‎الله، اظهار کرد: اگر راه این بچه‌ها و همه شهدایی که مظلومانه و غریبانه و در غربت به شهادت رسیدند نبود، نمی‎توانستیم در کشور امنیت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: همه باید در مسیر شهدا قدم برداریم زیرا راه شهدا، راه عظمت، بزرگی، شرف، غیرت، عزت، بهشت و سربلندی است.

منبع:بلاغ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو