زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ -

ستاد مردمی بانوان حامی جبهه مقاومت مازندران تشکیل شد

ستاد مردمی بانوان حامی جبهه مقاومت مازندران با حضور بانوان شاخص استان به منظور ساماندهی کمک‌های بانوان مازندرانی به جبهه مقاومت تشکیل شد.

به گزارش  سرای نور،ستاد مردمی بانوان حامی جبهه مقاومت مازندران با حضور بانوان شاخص استان به منظور ساماندهی کمک‌های بانوان مازندرانی به جبهه مقاومت تشکیل شد.

عقیله ملازاده سورکی مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در این جلسه گفت: خداوند فرمود اگر صدای مظلومی را شنیدید برای کمک به او برخیزید و امروز حمایت از مظلوم در هر جای دنیا یک امر ضروری است.

وی افزود: وظیفه همه ما است، آنانی که از جان خود گذشته و کف دست خود می‌گیرند، مخصوصا نیروهای ما که برای دفاع از حرم آل‌الله، عترت، قرآن و کمک رساندن به شیعان جهان حضور پیدا می‌کنند را مورد حمایت خود قرار دهیم.

رئیس ستاد مردمی بانوان حامی جبهه مقاومت اسلامی مازندران با بیان اینکه مبارزه علیه باطل از حضرت آدم تا کنون همچنان ادامه دارد، افزود: ما هم در جبهه مقاومت یک نوع مبارزه داریم که باید الهی فکر کنیم و مکتبی عمل کنیم و بر محوریت حق بگردیم.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر تاکید کرد: رسالت ما در پشت جبهه مقاومت نیز این است که با یک روحیه بالای اسلامی هم در این مسیر قدم برداریم و هم برای کمک رساندن به جبهه مقاومت چه نیروهای رزمنده و چه مردمی که دچار آسیب شدند به میدان بیاییم.

منبع:بلاغ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو