زمان انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ -

۲ نشست نافرجام گزینه بارسا با ونگر

هکتور بیرین رویای بازگشت به بارسلونا را در سر دارد و برای رسیدن به این مهم دو بار هم با آرسن ونگر ملاقات کرده است.

سرای نور؛یکی دو ماهی است که بارسلونا سخت در پی جذب بیرین از آرسنال است اما تلاش های مدیران این تیم تاکنون بی نتیجه مانده است. بیرین که محصول آکادمی بارسلونا است، در نوجوانی راهی آرسنال شد و حالا با اعتماد آرسن ونگر به بازیکن ثابت توپچی های لندن بدل شده است.

 

 

 

بارسا پس از جدایی دنی آلوس هنوز نتوانسته جایگزینی مناسب برای او پیدا کند و بیرین را بهترین گزینه برای پر کردن خلا مدافع برزیلی می دانست.
ماه گذشته مدیران آرسنال در پاسخ به پیشنهاد بارسلونا اعلام کردند که جدایی بیرین غیرممکن است اما مسئولان بارسا امیدوار بودند که بیرین پس از اتمام رقابت های زیر ۲۱ ساله های اروپا در نشست با ونگر بتواند مربی فرانسوی را متقاعد کند.

در بارسلونا بر این عقیده هستند که بدون تلاش های بیرین، امکان جذب او غیرممکن است و به همین دلیل از وی خواسته بودند که شخصا در مورد جدایی اش با آرسن ونگر گفتگو کند.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، بیرین چند روز پس از اتمام رقابت های جوانان اروپا، در لندن با آرسن ونگر ملاقات داشته و از وی خواسته است تا اجازه جدایی او را صادر کند تا بتواند به بارسا بازگردد اما پاسخ سرمربی فرانسوی روشن بود. ونگر بلافاصله پاسخ رد داد و عنوان داشت که برای فصل بعد روی بیرین حساب ویژه ای باز کرده است.

 

بیرین اما دو روز پیش بار دیگر با ونگر نشستی برگزار کرده و بار دیگر تقاضای جدایی می کند اما این بار پاسخ ونگر جدی تر بود و هرگونه جدایی او را غیرممکن دانست. ونگر همچنین از قول مسئولان آرسنال نیز به ببرین گفت که نه نیاز فنی و نه اقتصادی برای فروش او حس نمی شود و پیشنهادات بارسلونا نیز مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

لازم به ذکر است که بیرین ۸ ماه پیش قراردادش با آرسنال را تا ۲۰۲۱ تمدید کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو