زمان انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ -

نماینده نور و محمودآباد در خانه ملت:

مخالفت‌های برخی با صنعتی شدن مازندران موجب عقب‌ماندگی استان شد

نماینده نور و محمودآباد درخانه ملت گفت: مخالفت‌های عده‌ای در گذشته با صنعتی شدن مازندران سبب عقب‌ماندگی استان شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای منطقه میانبند شهرستان نور در مسجد لزیر برگزار شد.

علی اسماعیلی در این مراسم با اشاره به کارهای زیربنایی در مناطق محروم اظهارکرد: خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمتگزاری به مردم را داده است و این کار با تعامل، همدلی و وحدت کلمه بین نماینده مردم در خانه ملت با مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق شد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور مدیران جهادی به این موفقیت رسیده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به مدیران جهادی سال‌های ۵۹، ۶۰ و هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: مدیران جهادی کسانی هستند که برای دستمزد کار نمی‌کنند بلکه جانشان را برای دین، کشور و مردم فدا می‌کنند و از نظر قرآن مدیران جهادی امین مردم و امانت‌دار خوبی هستند و با سعه صدر هیچ کس را به جرم مخالفت با عقاید خود مؤاخذه نمی‌کنند.

 

این مسؤول مدیران جهادی را متخصص نام برد و تصریح کرد: مدیران جهادی در عرصه اقتصاد و در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به زیر ساخت‌ها در مناطق محروم و خدمت رساندن به مردم توجه می‌کنند و به فکر آینده کشور و مردم هستند و در این راه پیشقدم می‌شوند.

اسماعیلی گفت: مدیران جهادی همانطور که امام شهیدان و رهبر عزیز فرمودند در عملکردهایشان خلوص نیت دارند و به دنبال تشویق و تکریم از خود نیستند، چون کار برای خدا دلسردی ندارد.

وی تأکید کرد: پادشاه آسمان و زمین خداست و خدمتگزاران با لطف خدا و دعای مردم حرکت می‌کنند و اگر روزی مسؤولان دچار غفلت شوند و خدمتگزاری به مردم را از آن خود ببینند، آن روز، روز خطرناکی است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت از کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهر نور و مرکز اورژانس ۱۱۵ در منطقه میانبند خبر داد و اظهار کرد: خدمات‌رسانی و توجه به زیر ساخت‌ها در روستاها سبب عدم مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود و خدمتگزاران به مردم وظیفه نوکری مردم را دارند، مردمی که فرزندان و عزیزانشان در هشت سال دفاع مقدس جانشان را فدای اسلام و آزادی این سرزمین کردند و هر زمان نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به یاری داشته باشد با ندای رهبر انقلاب اسلامی به پا می‌خیزند، پس بر ما مسؤولان واجب است تا جان در بدن داریم خدمتگزار مردم باشیم.

 

این مسؤول گفت: خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی باید در میان مردم و با مردم باشند و دردهای آن‌ها را بشوند و با مشکلات مردم آشنا باشند.

اسماعیلی با قدردانی از زحمات تمام مسؤولان در گذشته و مدیر عامل شرکت گازرسانی استان مازندران و همکارانش تصریح کرد: امیدواریم با گازرسانی در منطقه میانبند به اهداف اصلی که مد نظر ماست برسیم و انتظار داریم پروژه گازرسانی که برای تمام مناطق تعریف شده انجام شود.

وی با اشاره به منطقه محروم بلده گفت: بلده با بیش از ۳ هزار جمعیت، ۳۶۲ شهید دارد که خدمت به این مردم و خانواده شهدا بر همه مسؤولان واجب است و امیدواریم پروژه‌ای که پرونده آن در مدیریت گاز باز شده است و قراردادهایی که با شرکت‌های ایرانی، آلمانی و ژاپنی بسته شد نهایی شود و به زودی شاهد کلنگ‌زنی مناطق دیگر هم باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت محیط زیست را محیط ایست نام برد و تأکید کرد: هرکس در استان مازندران در مقابله توسعه بایستد ما هم در مقابلش می‌ایستیم زیرا استان مازندران همیشه به واسطه مدیرانی که دیدگاه توسعه‌ای نداشتند و متوازن نگاه نمی‌کردند، آسیب دیده است.

این مسؤول اظهار کرد: مخالفت‌های عده‌ای در گذشته با صنعتی شدن مازندران سبب عقب ماندگی استان نسبت به دیگر نقاط کشور شد و اکنون که می‌خواهیم خدماتی را به حرکت‌های مدار توسعه کشور ببریم و اقدام به عمل کنیم محیط زیست در مقابلش قرار دارد.

اسماعیلی از استاندار مازندران، مدیران و مسؤولان استان خواستار رسیدگی جدی به این مسئله شد و گفت: اگر به این مسئله به طور جدی رسیدگی نشود ما مجبوریم کارهای قانونی آن را در مجلس انجام دهیم.

زمان انتشار: ۱۸ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو