زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

امسال اعتبار شهرستان نور به ۳۲ میلیارد تومان رسیده است

فرماندار نور گفت: اعتبارات در شهرستان نور در بخش‌های مختلف حدود 32 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،هادی خنجری در مراسم کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای میانبند شهرستان اظهارکرد: دولت تدبیر و امید با توجه به همه مضایق و محدودیت‌ها در تأمین منابع تلاش کرد تا خدمات شایسته‌ای را در بخش‌های مختلف برای مردم انجام دهد.

وی با اشاره به اعتبارات سال ۹۳ در شهرستان نور تصریح کرد: در سال ۹۳ در همه بخش‌های شهرستان اعتبارات ۱۲ میلیارد تومان بوده و امروز با محدودیت‌ها و مشکلات در تأمین منابع اعتبارات ما در شهرستان در بخش‌های مختلف حدود ۳۲ میلیارد تومان رسیده است و این نشانه تعامل، همکاری و همدلی همه مسئولان است.

 

فرماندار نور خاطرنشان کرد: باید اعتراف کرد که از مردم عقب هستیم و با توجه به اینکه شهرستان نور از نظر وسعت سومین شهرستان استان مازندران است، وضعیت مطلوبی دارد اما مردم ما شایستگی بیشتری دارند و ما مسئولان باید بیشتر تلاش کنیم زیرا شأن مردم ما بیش از این است.

این مسئول افزود: باید همه تلاش کنیم نخست منابع لازم را برای انجام کارهای زیر ساختی تأمین کنیم و بر اساس اولویت‌ها بستر لازم برای توسعه را فراهم کنیم زیرا توسعه فضای جغرافیایی شهر و روستا نیاز به آماده کردن بستر لازم دارد.

 

خنجری خدمات زیرساختی آب، برق، گاز، راه و … را حاصل تلاش‌های شبانه روزی همه خدمتگزاران مردم نام برد و اظهارکرد: مردم ولی نعمت ما هستند و بر اساس آنچه که امام (ره) برای ما به عنوان خدمتگزار تعریف کرد ما خودمان را درمقابل مردم خدمتگزاری بیش نمی‌بینیم.

 

وی با قدردانی از مدیر عامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: ما شاهد تحرکات و اقدامات خوبی برای انتقال گاز شهرستان هستیم و در بخش لاویج، مشکلات این مسیر دشوار و سخت با کمک نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، مدیران استانی و شهرستانی رفع شد و به زودی شاهد احداث شبکه برای انتقال گاز به خانه‌های مردم هستیم.

 

فرماندار نور تأکیدکرد: امیدواریم با این کلنگ زنی در میانبند به زودی شاهد گازرسانی به چند روستای باقی مانده در منطقه باشیم.

 

این مسئول با قدردانی از بخشدار مرکزی نور بیان کرد: با این اقدامات خط انتقال گاز بخش مرکزی شهرستان نور به پایان می‌رسد و همه این نعمت‌ها در سایه حکومت مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای برپایی این نوع حکومت ملت ولایت مدار و شریف ایران و شهرستان نور، شهدای زیادی را تقدیم کردند و ما هر چه داریم از شهدا داریم و هر چه برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم در مقابل شأن مردم بسیار اندک است.

 

 

زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو