زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

در راه دفاع از وطن

پرستویی دیگر از مازندران پر کشید

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با تائید خبر شهادت پاسدار میثم علیجانی در منطقه شمال غرب گفت: شهید میثم علیجانی از نیروهای لشکر عملیاتی 25 کربلا و از شهرستان بابلسر بود که در حین ماموریت برای تامین امنیت مرزهای شمالغرب کشور به خیل شهیدان پیوست.

به گزارش سرای نور،حسینعلی رضایی طی گفت‌وگویی با تائید خبر شهادت پاسدار میثم علیجانی در منطقه شمال غرب اظهار کرد: شهید میثم علیجانی از نیروهای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و از شهرستان بابلسر بود که در حین ماموریت برای تامین امنیت مرزهای شمال غرب کشور به خیل شهیدان پیوست

وی افزود: شهید علیجانی از جانبازان پرافتخار مدافع حرم استان مازندران نیز بود که پس از گذشت بیش از یک سال در شمال غرب کشور به همرزمان شهیدش پیوست.

رضایی با اشاره به اینکه هنوز زمان دقیق بازگشت پیکر شهید علیجانی مشخص نشده گفت: اخبار تکمیلی و زمان‌بندی برگزاری مراسم تشییع شهید میثم علیجانی متعاقبا از روابط عمومی سپاه کربلا به اطلاع عموم مردم مازندران خواهد رسید.

سخنگوی سپاه کربلا با تبریک و تسلیت به مردم ولایتمدار و شهید پرور استان مازندران به‌ویژه خانواده معزز شهید علیجانی تصریح کرد: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه حاکم است را مدیون جانفشانی های مرزبانان غیور نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستیم.

وی در پایان گفت: پاسداران جان برکف سپاه کربلا در دفاع از حریم وطن همچون گذشته گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای(مد ظله العالی) همیشه آماده هستند تا با تمام توان با دشمنی که چشم طمع به یک وجب از خاک کشور را دارد، مقابله کنند.

منبع:بلاغ

زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو