زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد

زهرا اینچه درگاهی به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

سرای نور؛

 مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک صبح امروز دوشنبه در آکادمی ملی المپیک به ریاست محمدرضا داورزنی معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی و با حضور ۴ کاندیدا برگزار شد. سیدمحمدشروین اسبقیان، زهرا اینچه درگاهی، رضا محمدکاظمی و حبیب نوظهوری کاندیداهای این انتخابات بودند. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع حاضر شد. همچنین احمد گواری رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این مجمع انتخاباتی حاضر بود. در این مجمع انتخاباتی ۴۴ نفر حضور داشتند و یک نفر غیبت داشت.

محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: با سامان دادن مدیریت این رشته به دنبال موفقیت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ هستیم. برای وزارت ورزش و جوانان هر چهار کاندیدا یکسان هستند. معیار ما احترام به رای مجمع است. هر کاندیدایی رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک شود، مورد حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

پس از آن کاندیداها پشت تریبون رفتند و به بیان برنامه های خود پرداختند. اسبقیان سرپرست فدراسیون نخستین کاندیدایی بود که سخنرانی کرد و به بیان برنامه های خود پرداخت.

وزیر ورزش و جوانان نیز در اواسط مراسم، در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک حضور یافت.

پس از صحبت های کاندیداها، رای گیری برگزار و در نهایت پس از برگزاری رای گیری، زهرا اینچه درگاهی با کسب ۲۴ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد. محمدشروین اسبقیان ۱۲ رای، حبیب نوظهوری ۴ رای و رضا محمدکاظمی ۳ رای کس کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو