زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

سروش در جمع ستاره‌های تازه وارد قطر

برخلاف سال های گذشته این بار لیگ ستارگان قطر خریدهای جنجالی چندانی نداشت چون مشکلات مالی و فیرپلی مالی دست و پای مالکان متمول قطری را بست.

سرای نور؛

فوتبالدوستان قطری هر سال در این مقطع منتظر ورود ستاره های سرشناس و گران قیمت به باشگاه های حرفه ای حاضر در لیگ ستارگان قطر بودند اما این بار ماجرا کمی برای آنها متفاوت شد چون بعد از بحران های مالی و مشکلات عدیده ای که بدهی های کلان سال های گذشته به ستاره ها و مربیان خارجی رقم زد اتحادیه فوتبال قطر با قوانین سختگیرانه مالی سد محکمی جلوی ولخرجی های آنها ایجاد کرد.

 

در شرایطی که بازیکن چندان سرشناسی در تابستان ۲۰۱۷ راهی لیگ ستارگان نشد روزنامه استاد الدوحه امروز در گزارشی که صفحه اول را به خود اختصاص داد به خریدهای بزرگ تابستانی باشگاه ها اشاره کرد که در جمع خریدهای مهم نام و تصویر سروش رفیعی ستاره ایرانی الخور نیز دیده می شد. این بازیکن چندی پیش با قراردادی یکساله پیراهن الخور را برتن کرد تا تنها ایرانی ترانسفر شده به لیگ ستارگان در سال جاری لقب بگیرد.

شماره ۷ فصل گذشته پرسپولیس در حالی راهی الخور شد که بنا به ادعای استادالدوحه سروش می تواند جزو سرشناس ترین خریدهای تابستانی لیگ ستارگان قطر محسوب شود. لیگی که در میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به خاطر قوانین فیرپلی مالی در حال حاضر پایین ترین قراردادهای مالی را با بازیکنان خارجی امضا می کند و در حال تهی شدن از ستاره های سرشناس دنیای فوتبال است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو