زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

غیبت آقای گل از شنبه انضباطی شد

مذاکرات طارمی – پرسپولیس بعد از گذشت حدود 3 هفته از تمرینات سرخپوشان هنوز به سرانجام نرسیده است.

سرای نور؛

مهدی طارمی بعد از دو فصل آقای گلی در لیگ برتر ایران و در حالی که در آسیا نیز شانس اول آقای گلی را در اختیار دارد، به دنبال این است تا فضای جدیدی را تجربه کند و خواهان حضور در فوتبال اروپاست. مساله‌ای که باعث غیبت او در تمرینات دور جدید این تیم برای آماده‌سازی فصل هفدهم نیز شده است. در شرایطی که طارمی با کسب مجوز از باشگاه به مدت ۱۰ روز فرصت گرفته بود تا با تیم‌های خواهان خود که درخواست پرسپولیس را نیز بپذیرند مذاکره کند، اما با اتمام این مهلت نیز همچنان در تمرینات حضور نیافته است. این اتفاق باعث خشم باشگاه است اما طارمی کماکان وبه شدت روی خواسته خود برای جدایی مصر است.

‎پرسپولیس علیرغم جذب گادوین منشا هنوز روی حضور مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده و ادامه همکاری طرفین مسلما بزرگترین پیروزی نقل و انتقالاتی برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس محسوب خواهد شد که توانسته بیش از ۹۰ درصد نیروهای اصلی خود را حفظ کند.

‎با این حال مهدی طارمی که با پایان مهلت خود برای معرفی برنامه‌ی فصل آینده‌اش هنوز تماسی با باشگاه نداشته و رسما غائب محسوب می شود.

جالب اینکه در شرایطی که پرسپولیس علیرغم حرف و حدیث‌ها و فشارهایی موجود تا این لحظه به هیچ عنوان از درخواست یک میلیون یورویی خود برای صدور رضایتنامه این بازیکن کوتاه نیامده ،می داند با هر میزان درآمد از انتقال احتمالی گزینه ای برای جانشینی طارمی ندارد.

طارمی که امروز با خبر پیشنهاد تیم الغرافه و حضور در قطر بازهم سر زبان ها افتاده، می توانست با حضور در جمع پرسپولیسی ها و پشت سر گذاشتن اردو و روزهای تمرینی موضوع انتقال خود را با هیاهوی کمتری دنبال کند. اما با توجه به روشی که او برای این انتقال احتمالی انتخاب کرده، هواداران پرسپولیس از دست او خشمگین و عصبانی اند.

نکته جالب در مساله فیمابین طارمی و پرسپولیس بحثی است که او در باشگاه مطرح و اعلام کرده که خود قصد پرداخت پول رضایتنامه و جدایی را دارد. البته او فعلا در انجام این ماموریت ناکام مانده و با وجود قولی که به باشگاه برای پرداخت پول تا روز شنبه داده بود، هنوز نتوانسته مبلغ مورد نیاز را به باشگاه پرسپولیس تحویل بدهد و رضایتنامه اش را دریافت کند.

البته طارمی قطعا دریافت رضایتنامه از پرسپولیس را به شکل سرمایه گذاری نگاه می کند. چرا که همین حالا تیم های دو لیگ آسیایی متمول خواهان به خدمت گیری سریع او هستند، اما هدف طارمی در روزهای گذشته اروپا بوده تا از آنجا به تیم های بزرگ تر نقل مکان کند. با توجه به اینکه تیم پانیونیوس از منابع مالی لازم برای پرداخت رضایتنامه یک میلیون یورویی طارمی برخوردار نیست، این بازیکن با این کار روند را برای باشگاه یونانی تسهیل می کند تا شاید فصل آینده با نفوذ مدیربرنامه های ایرانی شاغل در آلمان به یک تیم بزرگ تر برود.

جالب اینکه طارمی که از مسیری عجیب جدایی خود را پیگیری می کند، حتی با موضوع انتقال باشگاه به باشگاه خود موافقت نکرده و تنها مسیر جدایی را دریافت شخصی رضایتنامه از پرسپولیس می بیند. موضوعی که در خارج از مرزها چندان مرسوم نیست ولی با توجه به پیچیدگی شرایط فعلا مورد قبول مدیران پرسپولیس قرار گرفته تا این دردسر بالاخره به اتمام برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو