زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

ایران با شایستگی مسافر روسیه شد

در تازه ترین شماره مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا صعود ایران به مرحله نهایی جام جهانی به یکی از سوژه های جالب این مجله تبدیل شد.

سرای نور؛

در پی صعود مقتدرانه و زودهنگام ملی پوشان ایرانی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مجله کنفدارسیون فوتبال آسیا با اختصاص گزارش ویژه خود به رقابت های مقدماتی در قاره آسیا ایران را شایسته ترین تیم برای رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی قلمداد کرد.

 

در شماره جدید مجله afc گزارشی از رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه های مختلف قاره آسیا منتشر شد که در این گزارش نویسنده از اقتدار و نتایج فوق العاده ایران به نیکی یاد کرد و این تیم را شایسته ترین تیم برای صعود مستقیم به جام جهانی آن هم برای دو دوره متوالی نامید.

 

همچنین در گزارش دیگری در این مجله از تیم ملی ایران و شادی های بعد از صعود مستقیم و زودهنگام به روسیه ۲۰۱۸ منتشر شد که تصویر شادی بازیکنان با کارلوس کی روش و پیراهن شماره ۴ ایران که نشان از چهار صعود مربی پرتغالی به مرحله نهایی این تورنمنت بزرگ بود نیز یادی شد.

 

تیم ملی ایران بعد از روسیه میزبان و برزیل صعود کرده به عنوان سومین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ مجوز سفر به روسیه را دریافت کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو