زمان انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ -

غیبت سانچس در فهرست پیش فصل آرسنال

باشگاه آرسنال، فهرست بازیکنان دعوت شده به تور پیش فصل خود را اعلام کرد.

سرای نور؛

توپ چی ها برای تور پیش فصل خود به استرالیا و چین سفر خواهند کرد و دیدارهایی با سیدنی اف سی، وسترن سیدنی واندررز، بایرن مونیخ و چلسی برگزار خواهند کرد. حال آنها نام بازیکنان شرکت کننده در تور پیش فصل خود را اعلام کردند که حاضران و غایبان جالبی در آن به چشم می‌خورد.

اولیویه ژیرو و دیوید اوسپینا که هر دو در آستانه ترک باشگاه هستند، در این فهرست قرار گرفته اند و به همراه تیم در این اردو شرکت خواهند داشت. همچنین الکساندر لاکازت، خرید جدید باشگاه نیز به همراه دیگر توپ‌چی ها به این دو کشور سفر می‌کند و برای اولین بار با هم تیمی ‌های جدیدش، هم بازی می‌شود.

اما شزنی و لوکاس پرز، در این فهرست حضور ندارند و به نظر آرسنال علاقه ای به همکاری با این دو بازیکن ندارد. شزنی مورد توجه یوونتوس است و احتمالا به زودی راهی این باشگاه خواهد شد و لوکاس پرز نیز از دپورتیوو لاکرونیا پیشنهاد دارد.

اما نکته جالب دیگر، غیبت الکسیس سانچس و شکودران مصطفی است که در این فهرست جایی ندارند. در حقیقت ونگر به علت حضور این دو بازیکن در جام کنفدراسیون ها تصمیم گرفته که به آنها استراحت بدهد و به همین علت آنها تیم را در پیش فصل همراهی نخواهند کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو