زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ -

«داریوش فرهنگ» برای تلویزیون سریال می‌سازد

بازیگر سریال «در جست‌وجوی آرامش» درباره ساخت سریالی برای تلویزیون در سال آینده صحبت کرد.

سرای نور؛«داریوش فرهنگ» بازیگر سریال «در جست‌وجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی با اشاره به حضورش در این سریال و اینکه آیا تولید چنین آثاری می‌تواند از لحاظ کیفی تلویزیون را به تولیدات دهه ۷۰ برساند، گفت: قطعا افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند تا کاری جدید انجام دهند فعالیتی موثر در این بخش خواهند داشت و ما هم امیدواریم تا تکمیل کننده این حرکت باشیم.

وی ادامه داد: سریال‌هایی که در دهه ۶۰ و ۷۰ تولید و پخش می‌شد اغلب از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار بود و این امید می‌رود تا فرهنگ،‌ ذوق و سلیقه بهتر چه بصری و چه اجتماعی بالا ببریم.این کارگردان در ادامه بیان داشت: ما نباید سهل پسندی و آسان پسندی را رواج دهیم و سریال‌هایی که چنین چیزهایی را رواج می‌دهند، مانند افرادی هستند که کتاب نمی‌خوانند و من به آنها کاری ندارم.

کارگردان سریال «سلطان و شبان» با اشاره به حضور کمرنگ خود در عرصه سریال سازی نیز گفت: حقیقت این است که در این چند سال دوستان مرا بیشتر به سمت بازیگری بردند و من هم ناراضی نیستم. از طرفی احتیاج به یک خانه تکانی با خودم داشتم و فکر می‌کنم که سال آینده سریالی را برای تلویزیون کارگردانی کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو