زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ -

وزیر فرانسوی نویسنده کتاب‌های مستهجن!

روزنامه "اکسپرس" احتمال داد که مارلن شیاپا، وزیر برابری زنان و مردان در دولت جدید فرانسه اقدام به نوشتن چندین مجله و نشریه جنسی فکاهی با استفاده از نام مستعار "ماری کینیللی" کرده باشد.

سرای نور؛وزیر برابری زنان و مردان در دولت جدید فرانسه اقدام به نوشتن چندین مجله و نشریه جنسی فکاهی با استفاده از نام مستعار “ماری کینیللی” کرده باشد.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از روزنامه “اکسپرس”، به احتمال زیاد، مارلن شیاپا همان کسی است که کتاب های جنسی را به رشته تحریر درآورده است.

علتی که روزنامه نگاران را در این مورد که ماری مینیللی، اسم مستعاری بیش نیست به شک انداخت، این است که مارلن شیاپا طی مصاحبه ای در آوریل ۲۰۱۱ گفته بود که وی کتابی درباره طلاق در حمایت از مرکز انتشاراتی La Musardineنوشته است.

در اکتوبر ۲۰۱۱  انتشارات مذکور اقدام به فروش کتابی درباره طلاق کرد اما نویسنده آن مینییللی بود، حال آنکه خانه فروش کتاب کانادا در پایگاه اینترنتی خود تاکید کرد که با موجود نام نویسنده دیگری بر روی جلد این کتاب، نویسنده آن شیاپا (وزیر برابری زنان و مردان در دولت جدید فرانسه) است.

اما به گفته این روزنامه، دفتر رسانه ای این وزیر فرانسوی، پذیرش این که “ماری مینیللی” در واقعیت مارلن شیاپا نهفته باشد را رد کرده است و برخی از مقامات در این وزارتخانه شماره تلفن مینیللی را منتشر کرده اند.

اگرچه روزنامه نگاران نتوانسته اند با شخص مینیللی دیدار کنند اما وی گفته که یکی از نزدیکان مارلن شیاپا است اما او در نوشتن کتب جنسی کمکی به وی نکرده است. مینیللی افزود:  نگرش درباره کتاب طلاق در ابتدا با ایده گرفتن از شیاپا آغاز شد اما وی به علت نبود وقت عذرخواهی کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو