زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ -

آقایان قبل از انتخابات گفتند رسیدگی به پرونده «فریدون» را متوقف کنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: قبل از انتخابات آقایان از ما درخواست کردند که رسیدگی به پرونده خسین فریدون را متوقف کنیم.

سرای نور؛سید محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون، اظهار داشت: قرار بود در جلسه‌ای که با حضور آقایان قمی، خانلری و بنده برگزار شود در رابطه با پیگیری پرونده آقای حسین فرویدون تصمیم‌گیری شود که تا این لحظه به دلایلی این جلسه برگزار نشده است.

وی افزود: البته بنده امیدوارم که با پادرمیانی هئیت رئیسه کمیسیون آموزش و شخص آقای زاهدی این جلسه هر چه زودتر برگزار شود تا بتوانیم نتیجه پرونده را در اسرع وقت اعلام کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در جریان رسیدگی به این پرونده با فشارهای سیاسی نیز روبرو بوده‌اید؟ تصریح کرد: قبل از انتخابات آقایان از ما درخواست کردند که رسیدگی به این پرونده را متوقف کنیم که همین مسئله شایعه وجود تخلفات در این پرونده را قوت می‌بخشد، چرا که به اعتقاد آنها در صورت مطرح شدن پرونده در ایام رقابت‌های انتخاباتی، احتمال تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات وجود داشت.

ابطحی ادامه داد: البته آقای قمی این‌گونه این مسئله را توجیه می‌کند که قبل از انتخابات هنوز اطلاعات پرونده کافی نبوده است. در هر حال به اعتقاد من هئیت رئیسه مجلس باید طی تذکری به کمیسیون آموزش عدم رعایت ماده ۲۳۵ آئین‌نامه رسیدگی به این پرونده را اعلام کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو