زمان انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ -

معاون فرماندار نور:

ورزش همگانی، سلامت جسمی و روانی / ایجاد وحدت و صمیمت بیشتر در جامعه

معاون فرماندار نور گفت: ورزش همگانی علاوه بر سلامت جسمی و روانی سبب ایجاد وحدت، یکدلی و صمیمت بیشتر در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سعید یزدانی در جلسه هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته شوراها در شهر نور اظهار کرد: روز شوراها روز تجلی مردم برای تعیین سرنوشت خود به دست افرادی است که در شهرها و روستاها انتخاب می‌کنند.
وی گفت:  و تاکنون در تصمیم گیری و تصمیم سازی گام‌های مؤثر و مفیدی برداشتند.

عکس یزدانی
معاون فرماندار نور خاطر نشان کرد: اغلب شوراها به عنوان کسانی هستند که متولی امور روستایی و امور شهرها هستند و نیازمندی‌ها و … را شناسایی و در اختیار مسئولان قرار می‌دهند تا به آن رسیدگی شود.
این مسئول تأکید کرد : با توجه به حجم سنگین وظایفی که برعهده این قشر عظیم جامعه است، ما وظیفه داریم شأن و جایگاه این عزیزان را پاس بداریم .
سعید یزدانی در مورد سلامت و ورزش همگانی اظهارکرد: سلامت عمومی جامعه به ورزش همگانی برمی‌گردد و در جامعه ما سواد سلامت زنان از سواد سلامت مردان بیشتر است.
وی گفت: توجه به ورزش همگانی وظیفه همه نهادها و سازمانهاست و درصدی از اعتبارات دولت در سازمان‌ها و دستگاه‌ها در راستای سلامتی جامعه به این ورزش اختصاص پیدا می‌کند.
معاون فرماندار نور در پایان افزود : ورزش همگانی علاوه بر سلامت جسمی و روانی سبب ایجاد وحدت، یکدلی و صمیمت بیشتر در جامعه می‌شود.
قهرمان کلیج سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نور با اشاره به ورزش همگانی اظهارکرد: ورزش همگانی قسمت‌های مختلفی دارد که شامل ورزش ساحلی، مدارس و … می‌شود.DSC00526
وی با اشاره به اینکه بستر ورزش همگانی در شهر نور باید مهیا شود خاطر نشان کرد: در این راستا باید جاده سلامتی در ساحل شهرستان نور فراهم شود، تا ضمن تشویق خانواده‌ها و استفاده عموم مردم از ورزش همگانی، مسئولان نیز در این زمینه اقدام کنند.
رسول شیخ عضو شورای شهر نور در این جلسه بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ورزش همگانی باید در رأس همه ورزش‌ها قرار گیرد و با توجه به این فرمایشات به اهمیت ورزش همگانی بیشتر پی می‌بریم .
نماینده شورای شهر نور در شورای شهرستان تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر نور، این مناسبت‌ها را بهانه‌ای قرار می‌دهد تا علاوه بر با فراگیر کردن ورزش همگانی سبب وحدت و یکدلی دربین مردم و شوراها شوند.DSC00524
در این جلسه سید صابر سجادی با تبریک حلول ماه رجب و هفته شوراها اظهار کرد: همایش در هفته شوراها برای تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر است تا بتوانیم بخشی از خدمات و زحمات عزیزان را در حوزه شهری جبران کنیم.

DSC00531
شهردار نور در پایان تصریح کرد: در این همایش علاوه بر بن خرید کالا و جوایز نفیس، برنامه‌های متنوع و شاد با حضور هنرمندان بومی برگزار می‌شود .

زمان انتشار: ۲۲ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو