زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ -

کیانی: ما تراکتوریم؛ از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد قرعه لیگ برتر چندان تاثیری روی عملکرد تیمش نخواهد گذاشت.

سرای نور؛تیم تراکتورسازی با توجه به قرعه کشی لیگ برتر در هفته های ابتدایی مسابقات سختی را برگزار خواهد کرد. شروع مسابقات در گرمای ۵۰ درجه اهواز مقابل استقلال خوزستان و دو بازی متوالی با پرسپولیس و استقلال دیدارهای سختی را برای تراکتورسازان رقم خواهد زد. با این حال مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازان اعتقاد دارد تیمش از این بازی ها سربلند بیرون می آید.

کیانی درباره قرعه تراکتورسازی در لیگ برتر عنوان کرد: در لیگ برتر آنقدر فرقی نمی کند که چه زمانی با چه تیمی بازی کنیم. به هر حال باید با همه تیم ها دیدار کنیم اما در ۴ هفته ابتدایی ۳ بازی سخت داریم. تمرینات خود را دنبال می کنیم تا بتوانیم در شروع لیگ نتایج خوبی بگیریم.

 

وی ادامه داد: ما تراکتورسازی هستیم و از هیچ تیمی نمی ترسیم. انشاءالله خدا بخواهد و با عملکرد خوب بچه ها و کمک هواداران پیروزی را در دیدارهای سخت ابتدایی به دست آوریم و سربلند از زمین بیرون بیاییم.

کاپیتان تراکتورسازی همچنین گفت: شرایط خوبی داریم. تمرینات ما در اردوی تهران فوق العاده پیش می رود و با برگزاری چند بازی دوستانه دیگر بدن هایمان به شرایط عادی برمی گردد و انشاءالله لیگ را با قدرت شروع می کنیم.

کیانی در پایان افزود: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است؛ قطعا سعی خواهیم کرد در این شرایط سخت همه کمک کنیم تا تراکتورسازی مثل گذشته نتایج مطلوبی بگیرد و هواداران خوشحال شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو