زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ -

بازیکن آژاکس همچنان در کما

باشگاه آژاکس تایید کرد که عبدالحق نوری، بازیکن این تیم که در دیدار دوستانه با وردربرمن، بیهوش شده بود، همچنان در کما به سر می برد.

سرای نور؛در دیدار روز شنبه آژاکس مقابل برمن بود که نوری در میانه بازی روی زمین افتاد و بلافاصله به وسیله هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد.

براساس آن چه باشگاه آژاکس اعلام کرد، این بازیکن هنوز در کمای مصنوعی قرار دارد و تا زمانی که به هوش نیاید، مشخص نخواهد شد که این اتفاق چه اندازه روی عملکرد مغزی او تاثیر گذاشته است.

در بیانیه باشگاه آژاکس آمده است:” شرایط قلبی نوری نرمال است و به نظر می رسد آسیبی به قلب او وارد نشده است. هرچند خیلی زود است که در مورد ریکاوری صحبت کنیم. تا وقتی هم که در کما نگه داشته شود، نمی توان عملکرد مغز او را به درستی آزمایش کرد.”

مارسل کایزر، سرمربی آژاکس هم اعلام کرده که در حال حاضر اولویت اصلی برای تیمش، بهبودی نوری است و به ادامه تمرینات و صعود به مرحله گروهی چمپیونزلیگ فکر نمی کنند.

” ما منتظر نتایج آزمایشات عصب شناسی هستیم. نتایج احتمالا فردا مشخص می شود. مهم نیست که بازیکنان به تمرین بیایند یا نه. ما به صعود به چمپیونزلیگ فکر نمی کنیم. مسئله اصلی نوری است.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو