زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ -

پارس‌جم اولین قربانی لیگ برتری استقلال

بازی دوستانه تیم های استقلال و پارس جنوبی جم با نتیجه 2 بر صفر به نفع آبی های تهرانی به پایان رسید.

سرای نور؛نیمه اول بازی استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری ، میلاد زکی پور،  خسرو حیدری، امید نورافکن، روزبه چشمی، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و داریوش شجاعیان در زمین بازی حاضر شد و منصوریان ترکیب نسبتا تهاجمی برای تیم خود انتخاب کرد.

در نیمه اول بازی دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند و شاید کارت زرد مجید حسینی و البته فرار سجاد شهباززاده از خطر مصدومیت مهمترین اتفاق این بازی دوستانه در نیمه اول بود.

اما در نیمه دوم ورق بازی برگشت و استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد تا این که دردقیقه ۶۸ ارسال خوب داریوش شجاعیان از جناح راست باعث شلوغی محوطه جریمه پارس جم شد و شهباززاده از فرصت بدست آمده استفاده کرد و با یک شوت محکم دروازه حریف را باز کرد.

این دیدار را سجادی سفیر ایران در ارمنستان، ضیایی رئیس سازمان هلال احمر، محسن مهرعلیزاده رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و بهرام افشارزاده از نزدیک تماشا می کنند.

سرمربی استقلال در دقیقه ۷۵ بازی ۴ تعویض همزمان انجام داد، حسن بیت سعید جایش را به فرشید اسماعیلی داد، وریا غفوری به جای خسرو حیدری وارد زمین شد، مهدی قائدی به جای جابر انصاری به میدان آمد و  در نهایت علی قربانی به جای سجاد شهباززاده وارد زمین شد.

تعویض طلایی منصوریان خیلی زود جواب داد و علی قربانی در دقیقه ۸۳ روی یک ضربه سر زیبا موفق شد دروازه پارس جمع را باز کند.

در دقیقه ۸۴ بازی سهرابیان به جای میلاد زکی پور و یعقوب کریمی به جای امید نورافکن وارد زمین شدند و در دقیقه ۸۷ فردین نجفی به جای چشمی وارد زمین شد تا ترکیب استقلال نسبت به نیمه اول کاملا تغییر کند.
این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید تا آبی ها اولین حریف تدارکاتی لیگ برتری خود را شکست بدهند.

 

حاشیه ها:
*محسن فروزان و مهدی رحمتی که مدتی با یکدیگر به اختلاف خورده بودند و حتی تصویر دست ندادن فروزان با رحمتی، سوژه رسانه‌ها شده بود در ارمنستان یکدیگر را در آغوش گرفتند.
*محمد طیبی رسما به عنوان کاپیتان تیم پارس جنوبی جم بازوبند این تیم بر بازو بست.

* بازیکنان پارس جم به گل استقلال اعتراض داشتند چرا که عقیده داشتند شهباززاده قبل از زدن ضربه خطا کرده است که البته داور بازی با آنها موافق نبود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو