زمان انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ -

حضور نفت در لیگ‌برتر مشروط به مشخص‌شدن مالک

باشگاه نفت تهران تنها در صورتی مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت می کند که تکلیف مالکیت آن مشخص شود.

سرای نور؛تمرینات نفت تهران دیرتر از تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر آغاز شد اما این موضوع باعث نشده تا این تیم از بلاتکلیفی خارج شود. هر چند وجود طلبکاران بسیار باعث شده تا این تیم شرایط بحرانی داشته باشد اما نا مشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه، دیگر عاملی است که حضور این تیم در لیگ برتر را تهدید می کند.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این باره به ورزش سه گفت: به مسئولان نفت تهران اعلام کردیم که باید قبل از بازی سوپرکاپ تکلیف مالکیت این باشگاه مشخص شود تا قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال ثبت شده و این تیم مجوز حضور در سوپر لیگ و البته لیگ برتر را دریافت کند.

مالکیت نفت تهران فصل گذشته به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار شد اما مراحل انتقال آن هنوز نهایی نشده تا تکلیف این باشگاه در آستانه شروع لیگ نامشخص باشد. به همین دلیل نیز مسئولان سازمان لیگ حضور این باشگاه در فصل آتی فوتبال ایران را مشروط به حل شدن این موضوع دانسته اند.

فتاحی در پایان گفت: این موضوع پیش از این در صورت جلسه ای، به امضای مسئولان نفت تهران نیز رسیده و آنها فرصت زیادی برای انجام این کار ندارند. سوپر لیگ فوتبال ایران ۳۰ تیرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و مسئولان نفت تهران کمتر از یک هفته برای حل این مشکل فرصت دارند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو