زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ -

دوری فراز و شجاعیان طولانی نشد!

یکی از حاشیه های جذاب هفته اول لیگ برتر تقابل فراز کمالوند و داریوش شجاعیان است.

سرای نور؛

قبل از شروع لیگ پانزدهم بود که فراز کمالوند سرمربی وقت گسترش فولاد درمصاحبه ای اعلام کرد پدیده امسال لیگ برتر را او رو می کند. با گذشت چند ماه مشخص شد منظور کمالوند از پدیده لیگ داریوش شجاعیان بود که البته خیلی زود با بازی های خوب خود اهالی فوتبال را تحت تاثیر قرار داد.

شرایط طوری پیش رفت که شجاعیان در نیم فصل همان سال از استقلال پیشنهاد دریافت کرد و این قضیه تا پایان لیگ شانزدهم ادامه داشت اما هربار با مخالفت کمالوند حضور این بازیکن در استقلال منتفی می شد. فراز کمالوند اعتقاد داشت شجاعیان باید تجربه بیشتری کسب کند تا به تیم بزرگی مثل استقلال برود.

به هر حال با جدایی کمالوند از گسترش فولاد شجاعیان نیز توانست رضایتنامه اش را از این باشگاه بگیرد و به استقلال تهران بپیوندد.

حالا اما شرایط طوری برای شجاعیان و کمالوند رقم خورده که در هفته نخست لیگ برتر هفدهم با هم روبه رو شوند. اینبار اما هیچ کدام در گسترش فولاد نیستند و در بازی استقلال و نفت آبادان تقابل خواهند کرد.

بی تردید کمالوند نقش زیادی در معرفی شجاعیان به فوتبال ایران داشته و بازیکن جدید استقلال نیز قبل از بازی هفته اول لیگ به سمت سرمربی سابقش خواهد رفت تا از او رخصت بگیرد. این تقابل یکی از جذاب ترین حاشیه های هفته اول لیگ برتر خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو