زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ -

تغییر زمان سوپر جام؛ کاری امکان‌پذیر

اهمیت برگزاری نخستین دربی ایرانی در خارج از کشور و مشکلات نفت تهران می‌تواند زمان سوپر جام فوتبال ایران را به تعویق بیاندازد.

سرای نور؛

با تصمیم اسپانسر مشترک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار بود یکشنبه هفته آینده این دو تیم دیداری تدارکاتی در ورزشگاه بیله فلد آلمان برگزار کنند ولی به دلیل مخالفت پلیس فدرال این دیدار به زمان دیگری موکول شد و حالا طبق اعلام جدید قرار دربی هشتاد و پنجم روز سی و یکم تیرماه انجام می شود.

اما حالا مشکل دیگری برای انجام بازی پرسپولیس و استقلال به وجود آمده و آن هم تاریخ از پیش اعلام شده سوپر جام است و قرار بوده سرخ پوشان که قهرمان لیگ شانزدهم شده‌اند روز سی‌اُم تیرماه در ورزشگاه آزادی با نفت تهران مسابقه دهند.

پرسپولیس اردوی اوکراین را تمدید کرده و استقلالی‌ها هم احتمالا در ارمنستان تمرینات را پیش می‌گیرند تا برای بازی روز سی و یکم خردادماه راهی آلمان شوند ولی با این وجود سازمان لیگ اعلام کرده تاریخ سوپرجام را تغییر نخواهد داد.

با توجه به اهمیت برگزاری نخستین دربی در یک کشور خارجی و همچنین حضور ایرانیان ساکن اروپا برای تماشای این مسابقه مهم، انتظار می‌رود سازمان لیگ در این باره تعامل لازم را انجام دهد تا دیدار پرسپولیس و استقلال در تاریخ جدید اعلام شده برگزار شود.

از سوی دیگر وضعیت نفت تهران نیز نامشخص است و هر روز اخبار جدیدی از شرایط نامعلوم این تیم برای فصل جدید به گوش می‌رسد که با این اوضاع نیز می‌توان تاریخ جدیدی برای برگزاری سوپر جام فوتبال ایران تعیین کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو