زمان انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ -

خبر شهادت «محمدتقی سالخورده» تایید شد

نکا دومین فدایی را تقدیم بانوی دمشق کرد+عکس

محمدتقی سالخورده از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در نبرد با گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه به شهادت رسید تا دومین شهید مدافع حرم نکا لقب بگیرد.

به گزارش سرای نور؛ محمدتقی سالخورده مدافع حرم حضرت زینب(س) شامگاه شنبه در نبرد با گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید و به دیگر شهید مدافع شهرستان نکا پیوست.

شهید محمدتقی سالخورده از پاسداران لشگر ۲۵ کربلا اهل روستای شهاب‌الدین نکا بود که پس از شهید عبدالرحیم فیروزآبادی به عنوان دومین شهید مدافع حرم شهرستان نکا به شمار می‌آید .

گفتنی است، این شهید والامقام در پی دومین اعزامی که هفته گذشته به استان حلب سوریه داشت در منطقه جنوب حلب و در سن ۲۹ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

از شهید سالخورده دختر دو ساله‌ای به نام زینب به یادگار مانده است، که ارادت بسیار بالای وی را به این بی بی می‌رساند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا نیز در این زمینه در گفت‌وگو با پیک‌نکا با اشاره به مراسم تشییع و وداع با این شهید مدافع حرم، اظهار کرد: مراسم وداع با این شهید والامقام شامگاه دوشنبه پس از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان با حضور باشکوه مردم شهیدپرور نکا برگزار خواهد شد.

ابراهیم شریفی گفت: مراسم تشییع شهید سالخورده صبح سه‌ شنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه جاری از روبروی سپاه ناحیه نکا به سمت آرامگاه ابدی‌اش در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

منبع:بلاغ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو