زمان انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ -

تحولات سوریه؛

کمک هوایی روسها برای ساکنان دیرالزور/عملیات موفق ارتش در حومه حلب

بمباران مواضع تروریست ها در استان دیرالزور از سوی ارتش، درگیری میان تروریست ها در القلمون و ارسال کمک های هوایی روسیه برای محاصره شدگان در دیرالزور از جمله اخبار امنیتی سوریه است.

 

به گزارش سرای نور؛ ارتش سوریه حمله تروریست های عضو گروه جبهه النصره به نقاط نظامی را در حومه منطقه المنشیه در درعا را دفع کرد.

حملات ارتش سوریه علیه تروریست ها در دیرالزور

همچنین مواضع تکفیری های داعش در دیرالزور هدف حملات هوایی و خمپاره ای ارتش سوریه قرار گرفت.

ارتش سوریه یک تونل را که تروریست های داعش برای پیشروی به سمت مواضع ارتش در منطقه الصناعه در شرق دیرالزور حفر کرده بودند، منفجر کردند.

عملیات موفق ارتش در حومه حلب و هلاکت و زخمی شدن ده ها تن از افراد مسلح

ارتش سوریه و متحدانش موفق شدند ضمن خنثی کردن حمله سنگین گروه های مسلح به شهر الحاضر در حومه جنوبی حلب، ۶۵ نفر از عناصر این گروه را کشته و ۲۰۰ تَن دیگر را نیز زخمی کردند.

تداوم درگیری های داخلی تروریست ها

گروه های تروریستی-تکفیری داعش و گروه موسوم به جیش الاسلام در شرق القلمون در حومه دمشق با یکدیگر درگیر شدند و به جان هم افتادند.ارتش آزاد اقدام به انفجار یک خودرو متعلق به گروه تروریستی داعش در روستای بریشه در حومه شمالی حلب کرد.

کمک های هوایی روسها برای محاصره شدگان در دیرالزور

هواپیماهای باربری روسیه با پرواز بر فراز مناطق تحت محاصره در شهر دیرالزور، اقدام به ارسال محموله های کمک های بشردوستانه  از راه هوایی در این مناطق کردند.

هراس تکفیری ها

گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات خود اقدام به قطع سر یک جوان به اتهام مبارزه علیه این گروه تکفیری در میدان ساعت الرقه کرد.

بر اساس این گزارش این گروه تروریستی همچنین ۲ شهروند را به اتهام همکاری با ائتلاف بین المللی ضد داعش در شهر جرابلس در حومه شمال شرقی حلب دستگیر کردند

.منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو