زمان انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ -

مسئله امنیتی در متروی شهرری نداشتیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به واقعه امروز در متروی شهرری تأکید کرد هیچ مسئله امنیتی این حادثه وجود نداشته است.

سرای نور؛سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه متروی شهرری گفت: این حادثه در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه در متروی شهر ری به وقوع پیوست.

وی افزود: فردی سه نفر را مضروب کرد که یک نفر از آنها روحانی بود.فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری علت وقوع این حادثه هستیم و گفته‌های شاهدان عینی را بررسی می‌کنیم.

این مقام ارشد پلیس پایتخت با تأکید بر این مطلب که هیچ مسئله امنیتی در کار نبوده، اعلام کرد: وقتی که این اتفاق افتاد، مأموران حاضر در ایستگاه به شخص ضارب تذکر دادند، اما این فرد به مأمور انتظامی حمله‌ور شد که مأمور ما به مقداری جزئی زحمی شد.

وی گفت: با توجه به وضعیتی که فرد مضروب در مترو ایجاد کرده بود و عدم توجه به اخطار پلیس، به وی تیراندازی شد و فرد ضارب در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سردار ساجدی نیا با اعلام این مطلب که پلیس اجازه نمی‌دهد که امنیت مردم به خطر بیفتد، اظهار داشت: مردم بدانند که فرزندانشان در نیروی انتظامی در راستای حفظ و امنیت آنان با تمام توان تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت مجروحان این حادثه گفت: ۲ نفر از مجروحان به صورت سرپایی درمان و مرخص شده‌اند و نفر سوم که روحانی بوده نیز حالش رو به بهبود بوده و در حال ترخیص است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو