زمان انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ -

نصرتی: شاید به تایلند بروم

محمد نصرتی بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز می گوید که فصل گذشته علیرغم اینکه شرایط مساعدی داشته، توسط سرمربی وقت گسترش فولاد کمتر به کار گرفته شده است.

سرای نور؛محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و فصل گذشته گسترش فولاد تبریز در خصوص آخرین وضعیت خود در این تیم به خبرنگار “ورزش سه” گفت: من قبلا هم گفته بودم که در نیم فصل اول سال گذشته به دلیل مصدومیت، کمتر بازی کردم ولی در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتم و به دلایلی که آخر هم نفهمیدم چیست، کمتر بازی کردم. البته در تمام بازی هایی که به میدان رفتم، عملکرد خوبی داشتم ولی بنا به تفکرات سرمربی وقت، بازی نمی کردم. فصل گذشته ۶،۷ بار بازی کردم و اصلا باختی نداشتیم؛ یکی دو گل خوریم که یکی از آنها هم پنالتی بود. به هر حال من به نظر سرمربی وقت تیم احترام گذاشتم و فصل سپری شد.

نصرتی ادامه می دهد: یکی دو بازی به پایان فصل که داشتیم، باشگاه به من گفت که مربی شما را نمی خواهد؛ من هم در مورد مربی بعدی باشگاه پرسیدم که البته پس از چند روز مشخص شد که بوناچیچ است. چون من با آقای بوناچیچ کار کرده بودم و از بازی من شناخت داشت، با ایشان در مورد خودم صحبت کردم. آقای بوناچیچ گفت که به من گفته اند محمد نصرتی اضافه وزن و مصدومیت دارد؛ بوناچیچ به من گفت به تمرینات بیا و من هم با تیم تمرین کردم و مشکل خاصی نبود، تا اینکه اردوی ترکیه فرا رسید. تا اینجا هم آقای بوناچیچ من را می خواستند و به من گفت مشکلت را حل کن و به ترکیه بیا؛ ولی به دلیل مشکل ممنوع الخروجی نتوانستم به ترکیه بروم و چون نتوانستم در این اردو همراه تیم باشم، یک بازیکن خارجی را به تیم اضافه کردند و آقای بوناچیچ هم از من معذرت خواهی کرد و گفت که ۴ مدافع میانی دارد و من هم برای تیم آرزوی موفقیت کردم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می شود، پیشنهادی از شرق آسیا برای او وجود دارد، عنوان کرد: یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت می خواهی در یکی از کشورهای شرق آسیا بازی کنی و نام کشوری را هم نبرد؛ من هم گفتم اگر شرایط مالی و فوتبالی مناسبی داشته باشد، می روم. فوتبال شغل من است و از این راه پول در می آورم. در حال حاضر هم  از من اطلاعات گرفتند و قرار شده خبر بدهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو