زمان انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ -

شکاری: ۵ ماه در پارک تمرین کردم

مهاجم تیم امید از مشکلاتی که در این مدت باشگاه ذوب آهن برایش به وجود آورده ناراحت است.

سرای نور؛رضا شکاری در مورد عدم شرکت در تمرینات تیم فوتبال روستوف می گوید: باشگاه روستوف حتی به باشگاه ذوب آهن نامه زد ولی برسر مسائل مالی فعلا توافق انجام نشده است. باشگاه ذوب آهن بیشتر از بندی که در قرارداد من ذکر شده بود پول می خواست و این موضوع کار  را پیچیده کرده است. پولی که در قرارداد من آمده بود همین الان حاضر است و می توانم آن را بپردازم.

او در پاسخ به این سوال که بندی که برای جدایی در قرارداد او ذکر شده بود چقدر است هم گفت: در قرارداد من آمده که در ازای پرداخت ۱۰۰ هزار دلار پول رضایت نامه می توانم جدا شوم اما باشگاه حالا پول بیشتری می خواهد. آنها یک یا ۲ میلیارد می خواهند هرچند من در جریان دقیق این موضوع نیستم و وکیل و مدیربرنامه ام کارها را انجام می دهند. بعد از این اتفاق ما راه قانونی را از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری کردیم.

مهاجم تیم امید در مورد نتیجه پیگیری ها از طریق فدراسیون فوتبال می گوید: کمیته انضباطی چندی پیش جلسه ای برگزار کرد و حق را به ما داد. بعد از آن جلسه بعدی کمیته انضباطی تشکیل شد و در آن به ما اعلام شد این کمیته صلاحیت رای در مورد این پرونده را ندارد و کمیته تعیین وضعیت باید تکلیف این بازیکن را روشن کند.

شکاری ادامه داد: طبق قرار قبلی باید جلسه ام روز یکشنبه برگزار شود. مطمئن هستم حق با من است و انشاالله بعد از بازگشت از اردوی تیم امید به روسیه می روم تا به تمرینات تیم فوتبال روستوف اضافه شوم.

او در مورد این که چرا در ایران مثل خیلی از کشورهای آسیایی کمک نمی کنند که بازیکن لژیونر شود هم گفت: شما خودتان می دانید من ۷ ماه است که بدون تیم هستم. از قبل از جام جهانی جوانان با روستوف قرارداد امضا کردم اما نمی دانم چرا ذوب آهن نمی گذارد به این تیم بروم. امیدوارم باشگاه ذوب آهن من را کمک کند. من ۵ ماه قبل از جام جهانی بدون تیم بودم و در پارک ها تمرینم کردم تا آماده باشم.

شکاری در پایان گفت: من هرگز مصاحبه ای علیه آقای آذری و ذوب آهن انجام نداده ام ولی در این مدت خیلی اذیت شده ام و فکرم واقعا درگیر است. البته الان تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم امید گذاشته ام.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو