زمان انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ -

مومنی: هدف پیکان لیگ قهرمانان آسیا است

هافبک تیم فوتبال پیکان درباره آمادگی تیمش در دیدارهای تدارکاتی می‌گوید ما با توقف اکثر حریفان ثابت کردیم که می توانیم حداقل در جمع مدعی کسب سهمیه قرار بگیریم.

سرای نور؛با اتمام رقابت‌های لیگ شانزدهم تیم پیکان همزمان با جذب بازیکنان تمریناتش را استارت زد و در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کردیم و بعد از آمادگی بدنی مقابل حریفان تدارکاتی‌مان حاضر شدیم و توانستیم در اکثر آن دیدارها موفق ظاهر شویم. کادرفنی و بازیکنان به این دیدارها به چشم بازی‌های رسمی نگاه کردند؛ چراکه یکی از اهداف امسال پیکان کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. تمام موفقیت هایی که در این یکی، دو ماه کسب کردیم به درایت و مدیریت خوب آقای جلالی و کادرفنی ایشان و تلاش بازیکنان تیم مربوط است که اگر به همین منوال پیش برود مطمئنا یکی از مدعیان کسب سهمیه خواهیم بود.

وی درباره دیدار با رقیبان لیگ یکی نیز افزود: همانطور که گفتم برای ما فرقی نمی‌کند که حریف‌مان قوی‌تر باشد یا ضعیف‌تر، لیگ‌ برتری باشد یا لیگ یکی و یا … ما تمام تلاشمان را می‌گذاریم تا به آن چیزی که مدنظر کادرفنی است دست پیدا کنیم. اگرچه باید بگویم که گل‌گهر حریف آسانی نبود و آنها فصل گذشته یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ‌برتر بودند و مربی باتجربه‌ای مثل وینکو بگوویچ را بالای سر خود داشتند.

او که فصل گذشته در استقلال‌خوزستان حضور داشت درباره شرایط این تیم و پیش‌بینی‌اش باتوجه به تجربه حضور در کنار خوزستانی‌ها می‌گوید: این تیم ۲ سال است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند ولی از لحاظ تیمی همیشه در بهترین شرایط قرار داشته. امیدوارم استقلالی‌ها با بازگشت ویسی بار دیگر به مانند دو فصل پیش بتوانند به روزهای اوجشان برگردند. اگرچه اکثر بازیکنان خوبی که در این تیم حضور داشتند از جمع خوزستانی‌ها جدا شده‌اند اما ویسی در هر کجا که بوده هنر مربیگری‌اش را نشان داده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو