زمان انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ -

الزام فروش اینترنتی بلیت در مشهد

طبق الزاماتی که موسسه تربیت بدنی آستان قدس ایجاد کرده، دو تیم سیاه جامگان و پدیده باید مقدمات فروش اینترنتی بلیت بازی های خود را فراهم کنند.

سرای نور؛استفاده از ورزشگاه امام رضا در بازی های لیگ برتر اتفاق فرخنده‌ای است که به نظر می‎رسد در لیگ هفدهم رخ خواهد داد؛ با این حال دو باشگاه شهر مشهد باید مقدماتی را برای حضور در این ورزشگاه فراهم سازند.

یکی از الزامات تعیین شده برای انجام بازی های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا، بلیت فروشی اینترنتی به گونه‌ای است که با توجه به اینکه صندلی ها شماره گذاری شده اند، هر فرد در جایی که خریداری کرده بنشیند.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در این رابطه به “ورزش سه” گفت : «در حال تلاش برای ایجاد زمینه های بلیت فروشی اینترنتی با سبک و سیاق جدید هستیم؛ در روش جدید باید هر هواداری یک شماره شناسایی داشته باشد و با کارتی که در نظر گرفته خواهد شد، در جایگاه تعبیه شده مستقر شود. طی روزهای آینده نحوه ی بلیت فروشی را اطلاع رسانی خواهیم کرد. در تلاش هستیم شرایطی فراهم شود که متناسب با شان و جایگاه ورزشگاه امام رضا باشد و امیدوارم مردم هم با فرهنگ بالای خود در ورزشگاه حضور پیدا کنند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو