زمان انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ -

اهدای لوح سپاس به مسئول روابط عمومی شهرداری شهر نور

مسئول روابط عمومی شهرداری شهر نور از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران لوح سپاس دریافت کرد.

به گزارش  خبرنگار سرای نور؛ مسئول روابط عمومی شهرداری شهر نور به پاس تلاش و زحمات خود در مسیر اعتلای فرهنگ دینی و ایجاد زمینه‌های مناسب و هموار در جهت ترویج آموزه‌های دینی و برنامه ریزی، پی‌گیری و اجرای برنامه در مناسبت‌های مختلف در حوزه فرهنگی از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران لوح سپاس دریافت کرد.
سید علی حسینی در مورد عملکرد روابط عمومی شهرداری شهر نور اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده‌ روی بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته شوراها توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر نور با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که در این همایش علاوه بر حضور هنرمندان، اجرای نمایش و نمایشگاه عکاسی به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

IMG_20160405_201637
وی گفت: دومین جشنواره نور پایتخت ساحلی ایران در مرداد ۹۵ برگزار می‌شود که در این جشنواره مسابقه آشپزی با غذاهای محلی و سنتی، جشنواره بادبادک‌ها، مسابقات ورزشی، بازی‌های بومی و محلی، نمایشگاه اقوام ایرانی، جشنواره موسیقی پاپ و محلی و توزیع بولتن عملکرد شهرداری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر نور برای آگاهی مردم از اقدامات شهرداری نور گنجا‌نده شده است.
روابط عمومی شهرداری شهر نور افزود: راه اندازی سامانه ۱۳۷ در راستای تکویم ارباب رجوع، کاهش مراجعات حضوری شهروندان و نظارت شهروندان بر عملکرد شهرداری است، دریافت مشکلات و دغدغه شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و رسیدگی به این مشکلات از دیگر اقدامات شهرداری شهر نور است.
این مسئول از راه اندازی نرم افزار همراه شهرداری نور (نور نما) خبرداد و خاطر نشان کرد: کاربران با نصب این نرم افزار در تلفن همراه می‏‌توانند از اماکن تفریحی، هتل ها و … آگاهی پیدا کنند. IMG_20160405_201829
سید علی حسینی برگزاری مسابقات کاریکاتور با موضوع معضلات شهری و ایجاد بازارچه فرهنگی در راستای تعامل بیشتر بین شهرداری و هنرمندان شهرستان را نیز از برنامه‌های سال جدید شهرداری شهر نور نام برد.
وی تصریح کرد: همایش ملی نیما یوشیج با حضور شاعران، نویسندگان، هنرمندان و… برتر کشور و برگزاری مسابقات تلگرامی به مناسبت هفته شوراها با دریافت نظرات پیشنهادی شهروندان از جمله اقدامات شهرداری شورای اسلامی شهر نوراست.
مسئول روابط عمومی شهرداری شهر نور در پایان از اجرای برنامه های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف به هفته جوان، هفته دفاع مقدس، ایام محرم الحرام، هفته بسیج ، نخستین جشنواره نور پایتخت ساحلی و… اشاره کرد و افزود: امیدواریم در سال جدید با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات شایسته تری را به شهروندان ارائه دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو