زمان انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ -

عملکرد ناامید کننده شاگردان نوری مقابل بایرن

تورنمنت تله کام آلمان که با شکل و شمایل خاصی برگزار می شود این بار با حضور وردربرمن و مربی ایرانی الاصل این تیم جنبه ویژه تری به خود گرفته بود.

سرای نور؛تورنمنت تله کام به صورت آسانسوری این بار به میزبانی مونشن گلادباخ با حضور این تیم ، بایرن مونیخ، وردربرمن و هافنهایم در شرایطی برگزار شد که باز هم باواریایی ها با قدرت عنوان قهرمانی این تورنمنت جذاب در دوران آماده سازی پیش فصل را به خود اختصاص دادند و ثابت کرد همچنان مدعی اول قهرمانی در آلمان و اروپا است.

 

سوای از این نکته باید به وضعیت وردربرمن و مربی ایرانی این تیم در این تورنمنت هم اشاره ای داشته باشیم. الکساندر نوری بعد از فصل درخشانی که پشت سر گذاشت با شاگردانش راهی این تورنمنت شد آن هم در شرایطی که اردوی سنگینی را در کوهپایه های آلپ در شمال اتریش برگزار کرده بود. برمن ها که نقل و انتقالات چندان پر سرو صدایی را سپری نکرده بودند با همان اسکلت فصل قبل گام به تورنمنت تله کام گذاشتند و طی دو بازی یک نیمه ای که مقابل مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ داشتند بدون این که گلی به ثمربرسانند نمایش ناامید کننده ای از خود برجا گذاشتند.

نوری بعد از این تورنمنت که با برتری مقابل گلادباخ در ضربات پنالتی و شکست ۲-۰ برابر بایرن مونیخ به پایان رسید در گفتگویی با تلویزیون رسمی وردربرمن گفت:«دو بازی خوب به نمایش گذاشتیم تا جایی که شخصا از نمایش تیم با توجه به سطح آمادگی که داشتیم رضایت دارم گرچه هنوز کارهای زیادی برای رسیدن به فرم مطلوب پیش رو داریم اما تجربه این تورنمنت قطعا روی عملکرد برمن در هفته های ابتدایی بوندس لیگا تاثیر خود را نشان خواهد داد».

 

سرمربی ایرانی الاصل وردربرمن در حالی از تیم خود ابراز رضایت داشت که سبزپوشان مقابل بایرن تنها یک بار موفق به خلق موقعیت شدند و بعد از آن کاملا در سیطره قدرت تاکتیکی حریف قرار داشتند و به قدری ناامید کننده ظاهر شدند که آنچلوتی از دقیقه ۲۰ بازی دل به جوانان کم نام و نشان خود برابر برمن ها بست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو