زمان انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ -

مظاهری: امسال سال قهرمانی ذوب آهن است

دروازه بان ذوب آهن امیدوار است تا ششمین قهرمانی امیر قلعه نویی در لیگ برتر، این فصل در ذوب آهن به دست بیاید.

سرای نور؛درباره وضعیت ذوب آهن درلیگ هفدهم و موضوعات دیگر صحبت کرد.

 

تفکر ذوب آهن قهرمانی است
آقای  قلعه نویی تفکرش قهرمانی در ایران است و من با جون و دل برای تیم بازی می کنم تا بتوانیم یک فصل رویایی داشته باشیم.امیر قلعه نویی با پنج قهرمانی دست نیافتنی شده و امیدوارم که بتواند قهرمانی هاش را افزایش بده و چه خوب است که امسال باهم جشن قهرمانی بگیریم.

 

از حضور تاوارس خوشحالم
بیشتر از همه ی بازیکنان تیم، من خوشحالم که روی تاوارس اینجاست و در سال جام جهانی می خواهم بیشترین استفاده را از علم و تجربه اش بکنم، مربی گلر خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است. تمرینات او کاملا به روز است، من از چهره او نیز انرژی مثبت می گیرم.

 

امسال سال قهرمانی است

ویترین ذوب آهن قهرمانی را کم دارد و من و تمامی بچه ها تمام تلاشمان را می کنیم تا این افتخار به دست بیاید، مطمئنا در این راه هواداران ما را تنها نخواهند گذاشت تا این قهرمانی را به آنها و کارگران زحمتکش شرکت ذوب آهن تقدیم کنیم، امسال قرارداد من با ذوب آهن تمام می شود و مطمئن باشید تمام وجودم را برای موفقیت تیمم می گذارم.

 

می خواهم در جام جهانی بازی کنم

من هدفم بازی در جام جهانی برای تیم ملی کشورم است و به کم تر از آن فکر نمی کنم و امیدوارم تا بتوانم به هدفم برسم. من بازیکنی نیستم که حاشیه داشته باشم و مخصوصا امسال تمام تمرکزم  فقط روی گلری می گذارم و خانواده ام باید این مسئله را بیش از همیشه تحمل کنند که بتوانم به چیزی که می خواهم برسم، آنها همیشه حامی من بوده اند و امسال نیز مطمئنا من را حمایت می کنند.

 

قدر کی روش را بدانیم
قدر کی روش را باید اکنون بدانیم، بعد از اینکه کی روش از ایران برود، فدراسیون، بازیکنان و مردم می فهمند که او چه مسی بوده و مطمئنم ما با کی روش در جام جهانی نتیجه می گیریم و بعد از او شاید تا مدت زمان زیادی تیم ملی نتیجه نگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو