زمان انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ -

آماده‌باش علی کریمی برای پرسپولیس (گزارش تصویری)

علی کریمی در اولین تجربه مربیگری خود می‌تواند افتخاری بزرگ در کارنامه خود ثبت کند و این روزها در تلاش برای آماده‌سازی تیمش قرار دارد.

سرای نور؛

نفت تهران به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی، در آستانه شروع فصل هفدهم فوتبال ایران باید به مصاف پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ گذشته برود. نفتی‌ها که هدایت خود را در لیگ هفدهم به علی کریمی سپرده‌اند امیدوارند بازیکن سابق پرسپولیسی‌ها در اولین گام موفق به کسب جام برای این تیم شود.

کریمی که روز گذشته وعده داده بود در صورت عدم همکاری مسئولان باشگاه برای برطرف کردن مشکلات مالی و امکانات این باشگاه تصمیم دیگری اتخاذ خواهد کرد، بعد از حضور بازیکنانش در ایفمارک، امروز تمرینات اصلی این تیم را برای جدال بزرگ فصل تیمش استارت زد. از نکات جالب توجه تمرین امروز می‌توان به حضور کاملا ورزشی علی کریمی در آن اشاره کرد. سرمربی جدید نفت تهران برخلاف روزهای گذشته اینبار با پیراهن و شورت ورزشی شاگردانش را تمرین داد و آنها را برای دیدار روز ۳۱ تیرماه آماده کرد.

قرار دادن آدمک‌های تمرینی و انجام آیتم‌های مدنظر شماره هشت جادویی سابق فوتبال ایران برای جدی شدن تمرینات آماده سازی نفتی‌ها خبر از انگیزه بالای علی کریمی برای کسب اولین موفقیت تاریخ مربیگری‌اش می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو