زمان انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ -

نخستین جلسه تشکیل مجمع خیرین شهرستان نور

نخستین جلسه تشکیل مجمع خیرین شهرستان نور با حضورجمعی از خیرین نور، در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

13930204000075_PhotoA

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در این جلسه با تسلیت شهادت امام هادی ( ع) اظهارکرد: با توجه به مراجعات متعدد و مکرر به خیرین شهرستان نور در مناسبت‌ها و حوزه‌های مختلف، هدف از برگزاری این جلسه شکل‌گیری یک مجمع با اهداف و راهبردهای مشخص می‌باشد، تا این مجموعه منشأ خیری برای شهرستان نور باشد.
وی خاطرنشان کرد: شما خیرین دستان محسوس خداوند هستید که این دستان پیدا و پنهان در خدمت نیازمندی‌های جامعه در حوزه‌های مختلف است.

۲۰۱۶۰۴۱۱_۱۰۱۷۱۸

این مسئول افزود: مجمع خیرین در برخی شهرستان‌ها هم راه گشا هستند و هم در حساس‌ترین امور شهرستان ورود پیدا می‌کننند و نقش اساسی دارند. مجمع خیرین از نظر ماهیت برای شهرستان در انجام کارهای عام المنفعه، کارهای امور خیر و جهت‌گیری برنامه‌های بلند شهرستان می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
هادی خنجری با اشاره ارائه خدمات خیرخواهانه خیرین نور تصریح کرد: خیرین شهرستان نور در مساعدت‌های خود در حوزه های مختلف اعم از مدرسه سازی، درمانگاه و … نقش بسزایی دارند و اگر این توان و ظرفیت در یک مجمع یا نهاد مردمی متمرکز و با یک برنامه و هدف مشخص اجرا شود قطعاً تعداد و گستره بیشتری از جمعیت شهرستان از خدمات خیرین بهره مند خواهند شد.

DSC00540
وی با تأکید بر تمرکز خیرین شهرستان نور افزود: اگر پی گیری در این کار لازم است، قطعاً این کار وظیفه ماست.
فرماندار نور اظهار کرد: امیدواریم با همفکری در کنارهم بتوانیم ساختاری را تعریف کنیم که پاسخ‌گوی نیاز در ابعاد مختلف باشد، از سیاست و سیاست‌زدگی و از فضاهایی که ما را از اخلاص درعمل و رضایت الهی در کار خیر دور می‌کند پرهیز کنیم و شاهد نتیجه اقدامات خیر شما به طور محسوس در جهت کمک به نیازمندان و حوزه‌هایی که مردم به شدت نیاز به آن دارند باشیم.

DSC00548
این مسئول در پایان افزود: امیدواریم در جلسه امروز با تصمیم و خرد جمعی شما خیرین به یک نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم که سبب تشکیل مجمع خیرین در شهرستان نورشود.
سید مهدی امیری ارجمند در این جلسه اظهار کرد: خیرین براساس آموزه‌های دینی، خدماتی را به فراخور بضاعت خود به جامعه تقدیم می‌کنند. امام هادی (ع) می‌فرماید: دنیا یک تجارت‌خانه است و همه انسان‌ها در آن تجارت می‌کنند اما نوع تجارت متفاوت است.
وی‌ گفت: ما دو گونه تجارت در دنیا داریم تجارت معنوی و تجارت اقتصادی که یک تجارت، حقیقت وجود انسان را تشکیل می‌دهد که تجارت معنوی است و یک تجارت مادی و دنیای است.
امام جمعه نور گفت: با توجه به اینکه دنیا تجارت‌خانه است برخی از انسان‌های سود می‌برند و منافع متعددی در بعد مادی و معنوی به دست می‌آورند و برخی انسان‌ها همواره ضرر می‌کنند.
امیری ارجمند با اشاره به خیرین شهرستان نور افزود: خیرین هم از بعد مادی و هم از بعد معنوی این تجارت‌خانه بهره‌ مند می‌شوند.

 

DSC00539

 

در این جلسه اعضای هیئت مؤسس معرفی شدند تا اساسنامه پیشنهادی را بررسی و نظر خود را حداکثر یک ماه دیگر به مجمع ارائه دهند تا تصمیم گیری‌های لازم انجام شود.

 

زمان انتشار: ۲۴ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو