زمان انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ -

درخشان: چرا نباید جای علی کریمی می‌آمدم؟!

سرمربی تیم نفت تهران می گوید با علی کریمی همیشه رابطه ای دوستانه داشته و تلاش برخی برای خراب شدن این رابطه تاثیرگذار نخواهد بود.

سرای نور؛

درباره حضورش در تیم نفت تهران، حاشیه های جایگزینی علی کریمی، دیدار سوپرجام، آینده تیمش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

مسئولان نفت به سراغم آمدند

حضورم در تیم نفت تهران به این صورت بود که مدیران باشگاه به سراغم آمدند و پس از جلسه ای کوتاه توافق کردیم و هدایت تیم را پذیرفتم. هیچ مسئله دیگری نیز وجود نداشت.

چرا نباید به نفت می آمدم؟

نمی دانم این چه طرز فکری است که من نباید جای علی کریمی به نفت می آمدم؟! چرا نباید این کار را می کردم؟ فلسفه مربیگری همین است. در همه جای دنیا یک مربی از تیمی می رود و مربی دیگری هدایت تیمش را قبول می کند. این مسئله عجیبی نیست. اگر من فردا روزی از نفت بروم، مربی دیگری جای من نمی آید؟ ما در فوتبال حرفه ای کار می کنیم و باید طرز فکرمان هم حرفه ای باشد.

روز سرمربیگری علی با او تماس گرفتم

علی کریمی اسطوره فوتبال ما است؛ روزی که سرمربی نفت شد شخصا با او تماس گرفتم و تلفنی برایش آرزوی موفقیت کردم. حتی در آن تماس برخی تجربیاتی که می توانست به علی کمک کند را به او گفتم و واقعا می خواستم کمکش کنم. کریمی اما به خاطر سختی های کار در نفت ترجیح داد برود.

رابطه من و کریمی همیشه خوب است

حتما یادتان هست در روزهایی که سرمربی پرسپولیس بودم، بارها از علی کریمی درخواست کردم به تمرینات بیاید. حتی خواستم دستیارم باشد که او نپذیرفت. رابطه من و علی کریمی همیشه خوب بوده و به نظرم برخی دوست ندارند خوبی های این رابطه را ببینند و حاشیه سازی می کنند.

کریمی مربی بزرگی می شود

شک ندارم علی کریمی روزی مربی بزرگی می شود. او باید تجربه بیشتری در مربیگری کسب کند. علی بازیکن بزرگی بود و در تیم های بزرگی بازی کرد و در دوران مربیگری نیز صددرصد موفق خواهد بود. انشاءالله در آینده ای نزدیک او را روی نیمکت یک تیم لیگ برتری ببینیم.

از صفر شروع کردیم

شرایط کار در نفت تهران واقعا سخت است؛ بازیکنانی که با علی کریمی به نفت آمده بودند، به هر دلیلی رفته اند و قراردادی هم نداشته اند که بتوانیم به آنها ایراد بگیریم. حالا ما از صفر شروع کردیم و مشغول بررسی هستیم تا بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم و بتوانیم لیگ را پرقدرت استارت بزنیم.

برای قضاوت درباره نفت عجله نکنید

هدف من از حضور در نفت تهران، کمک به این تیم است. همه سختی های کار را می دانم و دوست دارم در این شرایط کار کنم و انشاءالله نتایج خوبی بگیریم. به نظرم نباید از حالا درباره نفت تهران قضاوتی انجام شود. هنوز هیچ اتفاقی در این تیم رخ نداده و زود است بخواهید نفت را کاندیدای سقوط به دسته اول بدانید.

یک ساعته به سوپرجام رفتیم

تیمی که دیروز مقابل پرسپولیس در سوپرجام به میدان رفت، یکساعته جمع شده بود؛ در این شرایط من اعتقاد دارم بازی بدی انجام ندادیم اما این تیم خیلی کار دارد. باید روزهای سختی را پشت سر بگذاریم و تیمی را آماده کنیم که شایسته باشد.

حرفی درباره صادقیان ندارم

درخشان در پایان این گفت و گو ترجیح داد حرفی درباره اظهارنظر پیام صادقیان درباره خودش انجام ندهد. او گفت :«من حرفی درباره پیام صادقیان ندارم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو