زمان انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ -

هاشمیان مربی زیر ۱۷ ساله‌های هامبورگ

ستاره سابق تیم ملی ایران بعد از سال ها حضور در کلاس های مربیگری سرانجام به صورت رسمی وارد دنیای مربیگری شد.

سرای نور؛

وحید هاشمیان ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایران و یکی از معروف ترین لژیونرهای شاغل در اروپا و باشگاه های آلمانی بعد از نزدیک به چهار تا پنج سال حضور مداوم در کلاس های مربیگری رسما وارد این دنیای پرالتهاب شد و هدایت تیم زیر ۱۷ ساله های هامبورگ را در دست گرفت.

به گزارش westline، وحید هاشمیان که هم اکنون در آلمان زندگی می کند و بین سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ بازیکن هامبورگ بوده است حالا مربی تیم زیر ۱۷ ساله های هامبورگ شده است. در گزارش این سایت مطرح آلمانی آمده است:«شغل جدید برای هلی کوپتر در فوتبال آلمان با نشستن روی نیمکت زیر ۱۷ ساله های هامبورگ رقم خورد».

سایت westline مدعی شد بازیکنی که بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ برای هامبورگ به میدان رفت و توانست قلب طرفداران این تیم را تسخیر کند، یک بار دیگر با قبول هدایت زیر ۱۷ ساله های این باشگاه همکاری نزدیکی را با آنها آغاز کرد تا وارد عرصه ای جدید از فعالیت حرفه ای خود در دنیای فوتبال شود.

 

هاشمیان که در فوتبال آلمان به “هلی کوپتر” مشهور است درست در روزهایی که وارد چهل و یکمین سال از زندگی خود می شود با قبول هدایت تیم زیر ۱۷ ساله های هامبورگ بار دیگر مورد توجه رسانه های آلمان و از همه مهم تر بیلد قرار گرفت. او که همواره در سال های بازنشستگی و دوران حضور در کلاس های مربیگری به همراه خانواده در شهر هامبورگ زندگی می کرد حالا به عنوان مربی تیم های پایه همکاری نزدیکی با این باشگاه خواهد داشت.

سایت westline در ادامه نوشت:« با این انتصاب حالا وحید هاشمیان در راه رسیدن به یک آرزوی بزرگ قرار دارد. جایی که می تواند رویای او در راه نشستن روی نیمکت یک باشگاه بزرگ را تحقق ببخشد. آرزویی که او سال هاست برای رسیدن به آن تلاش می کند و تمام مراحل و کلاس های مربیگری را یکی پس از دیگری طی کرده است».

هاشمیان در گفتگویی با یکی از مجلات محلی چاپ شهر بوخوم مدعی شده بود که قصد دارد مربیگری را در شمال آلمان و کنار خانواده اش آغاز کند و در این راه کارآموزی در بوخوم ایده ابتدایی این چهره سرشناس ایرانی ها بود و حالا از کارآموزی به هدایت تیم زیر ۱۷ ساله های هامبورگ در یکی از بهترین آکادمی های فوتبال باشگاهی آلمان رسیده است. جایی که او اعتقاد دارد می تواند همچون دوران فوتبالش در شمال آلمان و بوخوم استارتی رویایی برای او در دوران مربیگری نیز باشد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو