زمان انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ -

جوان‌ترین خط دفاعی تاریخ تراکتورسازی (عکس)

تیم تراکتورسازی برای لیگ هفدهم در خط دفاع مدافعان جوانی را در اختیار دارد.

سرای نور؛

در ۸ سال گذشته که تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته، خط دفاع این تیم از بازیکنان باتجربه ای شکل گرفته است؛ در سال های گذشته بازیکنانی نظیر مرتضی اسدی، محمد نصرتی، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، محسن بنگر، فرشید طالبی، مصطفی اکرامی و… در خط دفاع تراکتورسازی به میدان رفتند که همگی جزو بازیکنان شناخته شده بودند و به فراخور مقاطع مختلف عملکرد خوبی در ترکیب تیمشان داشتند.

 

برای لیگ برتر هفدهم اما تراکتورسازی در خط دفاع با مشکلات زیادی مواجه شده است؛ با جدایی خالد شفیعی و سعید آقایی از تراکتورسازی و مصدومیتی که برای هادی محمدی پیش آمد، دست یحیی گل محمدی در خط دفاع بسته شده است. او حالا مجبور است ترکیبی جوان را در خط دفاع به میدان بفرستد.

به غیر از محمد ایرانپوریان مدافع راست باتجربه تراکتورسازی که امسال هم در این پست به میدان می‌رود، سایر بازیکنان تدافعی جوان و کم تجربه هستند. عارف آقاسی و محمدرضا مهدی زاده در دفاع وسط و محمد نادری در دفاع چپ در حالی به میدان می روند که دو نفر از آنها برای اولین بار در لیگ برتر بازی خواهند کرد. به غیر از مهدی زاده که پارسال با نظر امیر قلعه نویی فیکس تراکتورسازی بود، آقاسی و نادری هرگز در لیگ برتر به میدان نرفته اند و از سر ناچاری، گل محمدی به آنها بازی خواهد داد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو