زمان انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ -

هدف پرسپولیس حضور در جام باشگاه‌های جهان است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از پرداخت ۲۵ الی ۳۰ درصدی مطالبات سرخپوشان خبر داد و گفت: هدف اصلی ما حضور در جام باشگاه های جهان است.

سرای نور؛

محمدعلی ترکاشوند در گفتگو با مهر از قهرمانی سرخپوشان در سوپر جام باشگاههای ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: پرسپولیس لایق قهرمانی دوباره در سال ۹۶ بود. از صبح امروز پیام های تبریکی را دریافت می کنم که نشان از خوشحالی هوادارانمان دارد.  امیدواریم با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به سومین قهرمانی در یک سال برسیم.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره رسیدن به هدف نهایی که راهیابی به رقابت های جام باشگاه های جهان است، گفت: حدود یک سال پیش از این هدف صحبت کردیم و کاملا امیدواریم به این هدف برسیم. اعتقاد داریم که می توانیم برند باشگاه را با چنین فضایی که وجود دارد جهانی کنیم.

 

ترکاشوند در مورد اظهار نظر بازیکنان مبنی بر طلب ۶۰ درصدی از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: قرار بود همزمان با برگزاری اردوی اوکراین مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کنیم. با خودشان هم در این باره صحبت کردیم. اما قرار شد این مبلغ را پس از بازگشت تیم از اوکراین فراهم کرده و به حساب شان بریزیم. فکر می کنم تا چند ساعت دیگر هم این پول به حساب بازیکنان و سایر اعضای تیم واریز شود.

 

وی درباره میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان تصریح کرد: حدود ۲۵ الی ۳۰ درصد از قراردادهای بازیکنان را واریز خواهیم کرد. نمی دانم بحث ۶۰ درصد طلبکار بودن آنها چگونه مطرح شده است. باید این موضوع را پیگیری کنم تا بتوانم به طور دقیق و شفاف درباره آن صحبت کنم.

 

ترکاشوند با تاکید دوباره بر حضور بشار رسن پس از بازی های تیم فوتبال امید عراق گفت: همه چیز شفاف و مشخص است. از همان ابتدا نیز گفته بودیم این بازیکن پس از بازی های باشگاهی و تیم امید عراق به ترکیب پرسپولیس اضافه می شود. الان هم باید همان حرف های قبلی را تکرار کنم.

 

وی درباره گلایه سید جلال حسینی از امکانات پزشکی تیم که در پایان بازی با نفت تهران مطرح شد گفت: چنین موضوعی را نشنیده بودم. آقا سید کاپیتان اول تیم و برزگ تیم است. صحبت های ایشان را همچون سایر بازیکنان بطور دقیق پیگیر خواهیم شد تا مشکلی پیش نیاید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو