زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ -

جانشینان احتمالی دانیلو در رئال مادرید

سرانجام آنچه که انتظار می رفت رخ داد و دانیلو رئال را به مقصد من سیتی ترک کرد.

سرای نور؛ساعتی پیش اعلام شد که دانیلو، مدافع راست برزیلی با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۳۰ میلیون یورو از رئال به سیتی پیوسته است.

دانیلو دو سال پیش از پورتو به رئال پیوست اما هرگر نتوانست خود را با شرایط رئال و جو سنگین این تیم وفق دهد. او هرگز به بازیکنی محبوب بین رئالی ها بدل نشد و نتوانست در رقابت با کارواخال جای ثابتی در رئال پیدا کند.

 

 

 

 

حال با جدایی او، کارواخال در سمت راست دفاعی رئال بی رقیب است. مصدومیت های گاه و بیگاه این بازیکن و نیز تقویم فشرده رئال باعث خواهد شد تا زیدان و مدیران رئال به فکر پیدا کردن یک بازیکن به جای دانیلو باشند.

 

 

 

 

در حال حاضر رئال مادرید چند گزینه پیش روی خود می بیند؛ استفاده از ناچو و تئو هرناندز(اولی دفاع وسط و دومی دفاع چپ) در مواقع نیاز به عنوان جانشین کارواخال می تواند یک گزینه باشد.

زیزو می تواند اشرف حکیمی، بازیکن ۱۹ ساله مراکشی الاصل تیم دوم رئال را به تیم اول انتقال داده و به وی اعتماد کند و یا اینکه برای جذب بازیکنی جدید دست به کار شود.

در حال حاضر بازیکنی در بازار که در خور پوشیدن پیراهن رئال باشد به سختی یافت می شود. اودریوزولا از سوسیداد، سیدبه از موناکو و نیز کیمپه به از پی اس جی در دسترس رئال هستند ولی برای جذب هر سه باید رقمی گزاف هزینه شود و این برای جذب یک بازیکن که قرار است ذخیره کارواخال باشد عقلانی به نظر نمی رسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو