زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ -

درس بادران به منصوریان در آستانه لیگ

دیدار دوستانه استقلال برابر بادران برای آبی پوشان در آستانه لیگ برتر یک درس مهم داشت.

سرای نور؛تغییر سبک استقلالی ها که خواسته و هدف کادرفنی و منصوریان برای فصل جدید بود باعث شد تا آبی ها در دیدارهای تدارکاتی خود نتایج خوبی را کسب کنند اما دیدار با بادران برای این تیم روز متفاوتی بود.

 

بادران برخلاف دیگر رقیبان استقلال با شناخت بیشتری پا به دیدار با شاگردان منصوریان گذاشت؛ اتفاقی که باعث شد تا استقلالی ها در این بازی جدی تر از گذشته محک بخورند. ربیعی سرمربی بادران درباره تغییر سبک استقلال نسبت به فصل گذشته می گوید: سال گذشته استقلالی ها توپ را به حریف می دادند و از عقب دفاع خود را آغاز می کردند اما در لیگ پیش رو قطعا مالکیت توپ این تیم بیشتر از قبل خواهد بود.

این تغییر سبک استقلال به فوتبال مالکانه در دیدارهای قبلی برای این تیم با کسب پیروزی همراه بود اما بادران توانست از نقطه قدرت استقلال به این تیم ضربه بزند. بادرانی ها برابر استقلال هر چند در کنترل خط حمله استقلال خیلی موفق عمل نکردند و مهاجمین استقلال بارها موقعیت های گلزنی به دست آوردند اما بادران موفق شد با استفاده از پاس های بلند پشت مدافعان استقلال که برای پرس از زمین حریف و کاهش فاصله خط حمله و دفاع بالاتر از فصل گذشته در زمین قرار گرفته بودند، استفاده کند و با همین حربه در دقایق پایانی نیمه اول موفق به گلزنی شدند.

 

خط دفاع استقلال در دیدارهای دوستانه عملکرد بسیار خوبی داشت و در بیشتر دیدارها با کمک رحمتی دروازه خود را بسته نگه داشت اما به نظر می رسد مانند دیگر تیم ها که با این سبک بازی می کنند، ضد حملات تبدیل به نقطه ضعف استقلال شود. البته سرعت بالای منتظری و حسینی در بازگشت ها در چند مرحله باعث شد تا برنامه های بادران موثر واقع نشود اما آسیب پذیری آبی ها در ضد حملات، نقطه ضعفی است که منصوریان تا شروع لیگ باید آن را برطرف کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو