زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ -

کشاورز: برای قهرمانی به ویتنام آمده‌ایم

کاپیتان تیم گیتی پسند گفت: از روز اول به دنبال قهرمانی بودیم و هستیم و برای ما فرقی ندارد که با چه تیمی بازی کنیم.

سرای نور؛محمد کشاورز  در مورد بازی روز گذشته گیتی پسند مقابل شنزن چین که با نتیجه ۷ بر صفر نماینده ایران به پیروزی رسید، گفت: خدا را شکر ما  دیروز در یک بازی کم‌نقص گام اول را محکم برداشتیم و موفق شدیم تیم خوب چین را شکست دهیم و در حال حاضر ما داریم برای بازی با اوزاکای ژاپن آماده می‌شویم و قطعا این بازی سخت‌تر از بازی قبل است.

وی در ادامه گفت: ما در بازی دیروز برنده شدیم و این موضوع را فراموش کردیم و به فکر بازی فردا هستیم. البته تمام بازیکنان ما حرفه‌ای و با تجربه هستند و این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

امیدوارم مردم خوب کشورمان همانند بازی با چین ما را دعا کنند.

کاپیتان تیم گیتی‌پسند در پاسخ به سوالی در صورتی که به عنوان تیم دوم جدول صعود کنید با تیم خوب جمهوری تایلند روبه‌رو می‌شوید، گفت: درست است تایلند یکی از تیم‌های خوب و مدعی قهرمانی در این تورنمنت است، اما برای ما مهم نیست که روبه‌روی چه تیمی قرار می‌گیریم. ما از روز اول به دنبال قهرمانی بودیم و هستیم و برای ما فرقی ندارد که با چه تیمی بازی کنیم. ما به فکر صعود به مرحله بعد نیستیم، بلکه به فکر این هستیم که روز به روز بهتر شویم و گام محکم‌تری را برای قهرمانی داریم.

وی همچنین در مورد اوزاکای ژاپن گفت: ما در بازی فردا شناخت کافی از این تیم نداریم و بیشتر تیم ناگایا ژاپن را می‌شناسیم اما تیم‌های ژاپنی همیشه خوب بوده و مدعی  قهرمانی هستند. البته این تیم چند بازیکن ملی پوش هم در اختیار دارند.

کشاورز گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم سرمربی این تیم قبلاً بازیکن تیم ملی ژاپن و جزء افراد باهوش این تیم بوده است و امسال هم تیم خوبی درست کرده و وارد این رقابت‌ها شده، اما ما هم ایران هستیم و انشاالله با یک بازی خوب این حریف سنتی را شکست داده و گام محکمی برای قهرمانی بر می‌داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو