زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ -

آنالیز استقلال از زبان سرمربی حریف تدارکاتی

سرمربی تیم بادران در رابطه با نوع بازی استقلالی ها می گوید آنها یک تیم بسیار پرمهره هستند که نسبت به فصل قبل بسیار پخته تر و کامل تر بازی می کند.

سرای نور؛تیم استقلال تهران در دیدار تدارکاتی روز قبل در برابر بادران تهران به میدان رفت و در نهایت موفق نشد به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند. محمد ربیعی، سرمربی تیم بادران تهران در رابطه با این بازی، اوضاع تیم بادران و تشریح بازی استقلالی ها گفت:

به بازی با دفاع فشرده نیاز داشتیم 

بازی خوبی برای هر دو تیم بود، تیم ما به دیداری با این کیفیت نیاز داشت و خوشحالم که این بازی برگزار شد، ما در دوره آماده سازی خود شش بازی تدارکاتی برگزار کردیم اما نیاز داشتیم بازی تحت فشار را هم تجربه کنیم. ما برای بازی های قبلی خود یک قالب تاکتیکی داشتیم اما در این دیدار سعی کردیم با برنامه دفاع فشرده و حمله سریع در برابر آبی پوشان قرار بگیریم و خوشبختانه به چیزی که می خواستیم رسیدیم.

 

دور اول تمرینات مان به پایان رسید

دور اول تمرینات مان به پایان رسیده و خودمان را برای دور بعدی آماده می کنیم، اصولا سیاست باشگاه بر این منوال بوده که مصاحبه های زیادی نداشته باشیم و در رابطه با تیم به صحبت نپردازیم تا بتوانیم تمرکز بیشتری روی بازی ها داشته باشیم. به امید خدا به زودی در نشستی مطبوعاتی در رابطه با اوضاع باشگاه و شرایط تیم به صحبت می پردازیم و گزارش کاملی به اصحاب رسانه خواهیم داد.

 

بازیسازی استقلال از انتهای زمین با پژمان

من فکر می کنم استقلال بسیار پخته تر و کامل تر از فصل پیش بازی می کند، نسبت به بازی های فصل قبل که از استقلالی ها دیدیم، این تیم از انسجام بیشتری در خطوط مختلف برخوردار است. حضور پژمان منتظری در ترکیب استقلال بازی این تیم را با تغییرات مثبتی همراه داشته است. بازیسازی استقلالی ها از عقب کاملا مشهود است، پژمان منتظری از انتهای زمین بازیسازی را آغاز می کند و با پاس های نزدیک و دور و همین طور پاس های فرار که برای شهباززاده فرستاده می شود باعث شده تا این تیم با قدرت بازیسازی بالاتری در میدان حاضر شود.

 

آنها تیمی پرمهره و خطرناک هستند

نکته دیگر در رابطه با این تیم اینکه استقلالی ها از بازیکنان خلاقی در خط جلو استفاده می کنند، حضور قائدی، بیت سعید، شجاعیان باعث شده این بازیکنان با سرعت و قدرت عبور یک به یک، در نهایت حملات تیم را سریع تر و موثرتر کنند. در نهایت حضور بازیکنانی نظیر جابر انصاری، قربانی، شهباززاده و جباری نیز باعث می شود تا این تیم در خطوط جلو نیز خطرناک تر از قبل شود. البته استقلالی ها در این بازی سه بازیکن مهم این تیم یعنی امید ابراهیمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی نیز در میدان حضور داشتند و چه بسا با اضافه شدن آنها این تیم می تواند به مراتب خطرناک تر ظاهر شود و همین موضوع آنها را پرمهره تر و خطرناک تر می کند.

 

استقلال مالکیت بیشتری از توپ را می خواهد

سال گذشته استقلالی ها توپ را به حریف می دادند و از عقب دفاع خود را آغاز می کردند اما در لیگ پیش رو قطعا مالکیت توپ این تیم بیشتر از قبل خواهد بود چرا که اکنون با قدرت بازیسازی بیشتر، درصد بیشتری از مالکیت را از آن خود می کنند، اتفاقی که با حضور بازیکنان بازیسازی همچون منتظری و چشمی می تواند شرایط را به نفع این تیم کند.

 

بازیکنانی جذب شدند که به سیستم تیم می خورند

آبی پوشان در نوع بازیکنانی که جذب کرده اند نیز دقت داشتند، به طور مثال روش بازی کاوه رضایی با شهباززاده بسیار متفاوت است، کاوه بازیکن فضا است و اصولا پشت مدافعان حریف می تواند بهتر عمل کند، در صورتی که سجاد بازیکن جلوی مدافعان است با چرخشهای سریع و حرکات پا به توپ و شوت های ناگهانی. با توجه به سیستم اتخاذ شده برای استقلالی ها در لیگ پیش رو، بازیکنی مانند شهباززاده می تواند کارآمدتر از رضایی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو