زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ -

حدادی‌فر: لیگ را با قدرت آغاز می‌کنیم

قاسم حدادی فر به ذوبی ها قول داد سال متفاوتی در انتظار سفید و سبزپوشان است .

سرای نور؛قاسم حدادی‌فر پس از برتری تیمش در شهرآورد دوستانه فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم در بازی تدارکاتی قبل از شروع فصل هر ۲ تیم محک خوبی خوردند و بازی خیلی خوبی بود.خداراشکر  توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و با به ثمر رساندن ۲ گل پیروز از زمین خارج شویم.

 

حدادی‌فر درباره تاثیر این برد در روحیه ذوب آهن گفت: ذوب‌آهن تازه اول راه است و امیدواریم در بازی‌های بعدی هم به همین صورت کار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

 

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اردوی تدارکاتی ترکیه، بیان کرد: اردوی خیلی خوبی بود و ۲ بازی خوب و سنگین انجام دادیم و در شرایط بازی قرار گرفتیم و کم کم برای مسابقات لیگ آماده می‌شویم. فشار بدنسازی خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما کم کم از این شرایط خارج و به شرایط بازی می‌رسیم و روز به روز بهتر می‌شویم. امیدوارم برای بازی اول تیم سرحال باشد و لیگ امسال را خیلی خوب و با قدرت شروع کنیم.

 

حدادی‌فر در مورد دیدار اول ذوب آهن مقابل سیاه‌جامگان، هم گفت : شناخت کافی روی این تیم ندارم اما مطمئنم سیاه‌جامگان هم تقویت شده و کادر فنی این تیم هم تغییر کرده است. بازی‌های اول همیشه سخت است چون تیم‌ها شناختی نسبت به یکدیگر ندارند اما امیدواریم خوب شروع کنیم و این فصل را تا آخر خوب به پایان برسانیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو