زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ -

تهدید به شکایت امیری و بیرانوند به ای اف سی

وینگر ملی‌پوش پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که با حضور در وزارت نفت پیگیر مطالبات خود از باشگاه سابقش شد.

سرای نور؛وحید امیری که در زمان حضور سه ساله‌اش در نفت تهران بخش عمده‌ای از قراردادش را از این باشگاه طلب دارد، امروز به همراه دیگر طلبکاران این باشگاه در وزارتخانه نفت حضور یافت.

او در خصوص دلیل حضورش در این تجمع گفت: دو سالی است که به خاطر تیم ملی و پرسپولیس حرفی نزدیم اما فایده ندارد. از چیزی که می ترسم این است که این بدعت دارد برای تیم های ایرانی شکل می‌گیرد. این قضیه اگر به afc کشیده شود وجهه بدی برای ایران دارد.

امیری در خصوص اینکه کاوه رضایی و آندو نیز با شکایت به afc از استقلال خواهان مطالبات خود شده‌اند گفت: خب اینطور نمی‌شود که بیخیال شد. با خودت می‌گویی به خاطر کشورم این کار را نکنم ولی متاسفانه در داخل هیچ توجهی به خواسته ات نمی شود. الان از وزارت نفت متعجبم که چطور تیم زیر مجموعه خود را به این راحتی و با اینکه می‌گویند یک چک ضمانت دریافت کرده‌اند به امان خدا رها کرده است.

وی ادامه داد: مگر می‌شود چک ۱۵ میلیاردی بگیری و تیم را تحویل آقایانی بدهی که الان هیچ کاری نتوانی در قبال آن انجام بدهی؟ هر اتفاقی که پشت پرده افتاده مشخص نیست که چه کسی منفعت خود را می‌برد. من و بیرانوند تنها به دنبال این هستیم که ببینیم پشت پرده چه خبر است. کسی صدای تدارکات و بازیکنی که فوتبالش تمام شده را نمی‌شود. ما فقط به دنبال جواب در این خصوص هستیم.

امیری در پاسخ به این سوال که چرا وزیر آنها را به حضور نپذیرفته گفت: کمیته ای که مسوول واگذاری نفت که شامل آقایان آل اسحاق، قنبرزاده و شاه کرمی  بودند در فروش این تیم خودشان را کنار کشیدند و نمی‌خواهند صحبت کنند. البته آقای قنبرزاده یک زیردست است و وقتی مافوقش می‌گوید چیزی نگو مجبور است به سکوت. آقای قنبرزاده که همشهری ماست امیدوارم صحبت کند. نفت تهران به جمع هشت تیم آسیا راه یافت و قدرت بزرگی شده بود و خیلی از تیم‌ها از آن می‌ترسیدند. تیمی که با آن عظمت و شخصیت مثال زدنی خیلی راحت با این شرایط مواجه شده و شاهد ویرانی آن هستند.

امیری با اشاره به طلبکاران این باشگاه گفت: بنده خدایی برای ما غذا می‌آورد که الان اینجاست و ۱۵۰ میلیون طلب دارد. جالب است بگویم در بین طلبکارانی که اینجا هستند یک بنده خدایی که سوپرمارکت دارد و برای ما عصرانه می‌آورد هم حضور دارد و این واقعا برای فوتبال حرفه‌ای ما خجالت آور است. ای کاش همان زمان موافقت می‌شد ملوان جایگزین آن می‌شد و شاید اینگونه الان مایه خجالت و تاسف نمی‌شد.

هافبک ملی‌پوش سابق نفت در خصوص میزان طلبش از این باشگاه گفت: من ۴۰۰ میلیون طلب دارم و راضی هستم هرچقدر بدهند. اصلا پول نه، بیایند صحبت کنند تا ببینیم چه کسی هستند و کجا هستند. فقط به ما بگویند. من در تیم ملی بودم قراردادم ۱۸۰ میلیون بود و من صادقانه با شما قرارداد بستم و شما قراردادم را سه ساله بستید و هر سال فقط ۲۰ میلیون به آن اضافه می‌شد و سواستفاده کردید شما هم صداقت به خرج بدهید.

وی در خصوص اینکه دلیل سکوت مسوولان سابق این باشگاه چیست گفت: آنها با وزارت نفت قرارداد داشتند و مسلم است که پول خود را گرفته‌اند و البته من نمی‌دانم که سوای قراردادشان با وزارت نفت در خصوص این سمت هم پولی می‌گرفتند یا نه. آنها پول خود را ماهانه می‌گیرند و نیازی نیست مثل ما به دنبال دعوا برای پول باشند.

امیری در پایان گفت: وقتی گفتند مجوز نفت بار دیگر صادر شده و دیدم بازیکنان کنار زمین در حال ثبت قرارداد هستند تعجب کردم، مگر می‌شود تیمی با سرنوشت این تعداد آدم بازی کند و بعد بگویند بفرمایید در لیگ؟ مگر آبروی فوتبال ایران اینگونه حفظ می‌شود؟ من و دیگر بازیکنان و کادرفنی، تدارکات و پزشکی و حتی سوپری محل هم یک تیم به معنای واقعی بودیم که توانستیم نفت را به موفقیت داخلی و آسیایی برسانیم و اگر امروز به نتیجه لازم نرسیم مطمئن باشید به afc شکایت خواهیم کرد. یک تیم کامل از نفت به ای اف سی شکایت خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو