زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ -

امضای سند شماره ۸؛ جباری استقلالی شد

ثبت قرارداد مجتبی جباری با استقلال به منزله تایید او در تست های پزشکی و حضور دو ساله در ترکیب آبی ها است؛ اتفاقی که قطعا با رضایت هواداران همراه خواهد بود.

سرای نور؛«امسال شماره ۸ را می‌پوشم»؛ مجتبی جباری بعد از ثبت قرارداد دوساله اش در استقلال با گفتن این جمله هیات فوتبال را ترک کرد. قراردادی که مهر تاییدی بر سلامتی کامل او برای بازی در استقلال داشت. خط بطلانی بر همه شایعاتی که در یکماه گذشته متحمل شدو حرف هایی را از یک گوش شنید و گوش دیگرش را دروازه کرد. ۲ مرداد ۹۶ اما خیال همه راحت شد؛ هم خودش و هم هوادارانی که بی صبرانه چشم انتظار بازگشت شماره ۸ محبوب بودند. او برگشت تا بازهم با ۸ اختصاصی دلبری کند.
***

شماره ۸ محبوب استقلالی ها قبل از اینکه به طور ناگهانی به استقلال بپیوندد، شایعاتی درباره اختلافش با علیرضا منصوریان وجود داشت و حتی گفته می شد با وجود علاقه مدیران باشگاه استقلال، سرمربی آبی ها علاقه ای به حضور این بازیکن ندارد. در عمل اما ماجرا طور دیگری پیش رفت. منصوریان شخصا برای عقد قرارداد با جباری حاضر شد و پس از مذاکرات مستقیم این بازیکن با سرمربی استقلال قرارداد داخلی به امضا رسید و حتی آنها با هم به تمرین استقلال رفتند. بازگشت جباری به استقلال اگرچه اکثر هواداران را خوشحال کرد اما در این بین مخالفانی نیز وجود داشت. برخی به واسطه آرشیوی که در ذهن خود از رفتارهای خاص مجتبی جباری دارند، بر این باور هستند که حضور او ممکن است حاشیه هایی برای آبی پوشان ایجاد کند اما به طور کلی با توجه به سوابق خوب این بازیکن با پیراهن استقلال کمتر کسی پیدا می شود از سبک بازی او انتقاد کند.
***

حضور جباری در تمرینات استقلال با وجود همه موافقت ها و مخالفت ها، با یک شایعه عجیب درباره او همراه شد؛ اینکه جباری مصدوم است و نمی تواند برای تیمش به میدان برود. کلید این ماجرا وقتی زده شد که درست چند ساعت بعد از عقد قرارداد با جباری اختلافاتی میان کادرفنی و کادر پزشکی باشگاه استقلال ایجاد شد. دکتر نوروزی، معاون پزشکی استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد زیر هیچ قراردادی را امضا نکرده و بازیکنان نباید بدون تست پزشکی قرارداد ببندند. در نهایت کادرپزشکی استقلال در اردوی ارمنستان حاضر نشدند تا حاشیه جدیدی ایجاد شود.
همه مسائل مطرح شده منجر به تصمیم گیری جدید درباره جباری شد؛ اینکه قرارداد او بعد از تایید سلامتی در تستهای پزشکی به ثبت خواهد رسید. در این شرایط دیگر خیلی ها مطمئن شده بودند که جباری از ناحیه زانو مصدوم است. انتشار عکسی از جباری که زانویش را با باند کشی بسته و فیلمی که او در تمرینات به زانویش فشار نمی آورد به این شایعات دامن زد و در نهایت به اینجا ختم شد که جباری باید در تست های پزشکی سلامتی اش تایید بشود.

 

 

با عبور از این اتفاقات، جباری امروز قرارداد دو ساله اش با استقلال را در هیات فوتبال ثبت کرد و پیام روشن این موضوع سلامتی کامل شماره ۸ محبوب است. جباری دیروز هم در هیات فوتبال تهران حاضر شد اما به دلیل آنچه طولانی شدن تست های پزشکی عنوان شد، نتوانست قراردادش را ثبت کند تا این موضوع به امروز موکول شود. ثبت قرارداد جباری قطعا به منزله تایید سلامتی او در تست های پزشکی است تا همه شایعات درباره مصدومیتش به طور کامل از بین برود. او در روزهای گذشته به قدری بابت مصدومیتش تحت فشار بود که ترجیح می دهد حرفی در این خصوص نزند. وقتی در هیات فوتبال از او درباره مصدوم بودنش پرسش به عمل آمد، گفت: «در مورد این مساله و مصدومیت نمی خواهم صحبت کنم.»

با شرایط پیش آمده باید انتظار حضور شماره ۸ آماده را در ترکیب استقلال بکشیم. بی تردید حضور جباری آماده در ترکیب استقلال خبر خوبی برای استقلالی ها محسوب می شود. او که خاطرات خوبی را در گذشته از خود برجای گذاشته، حالا باید تمام تلاشش را به کار بگیرد تا در سی و چند سالگی هم مثل دوران اوج بدرخشد و باعث خوشحالی هواداران شود. با جباری سرحال استقلال زیباتر خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو