زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ -

مورینیو: مارسیال به ثبات بیشتری نیاز دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از نمایش خوب مارسیال مقابل رئال مادرید به تمجید از او پرداخت ولی مدعی شد که ثبات بیشتری از او انتظار دارد.

سرای نور؛مارسیال شب گذشته مقابل رئال مادرید نمایش خوبی داشت تا تیمش در ضربات پنالتی موفق به شکست قهرمان اروپا شود. این در حالیست که او در پیدا کردن جایگاهی در ترکیب یونایتد در طول فصل گذشته دچار مشکل شده بود ولی حال او کیفیتش را با نمایش خوبی که در دیدار شب گذشته داشت به رخ کشید. پس از بازی نیز مورینیو به تمجید از او پرداخت  و مدعی شد که ستاره فرانسوی باید ثبات بیشتری داشته باشد.

او گفت:” مشخصا ما ثبات بیشتری را از استعداد او طلب می‌کنیم. فکر می‌کنم امروز خیلی مفید ظاهر شد و برای همین بود که من ۹۰ دقیقه به او میدان دادم. او از بازی کردن لذت می‌برد و کارهای مختلفی را امتحان می‌کرد. خیلی مهم است که در این بازی های دوستانه چیزهای متفاوتی امتحان کنید بنابراین برای آنتونی و اعتماد به نفسش اتفاق خوبی بود. او هنوز جوان است، هنوز باید چیزهایی یاد بگیرد، هنوز باید پیشرفت کند و البته همه این موارد شامل شخصیتش نیز می‌شود. باید بگویم که او بیش از قبل تمرین می‌کند، سخت تر از قبل تلاش می‌کند و موضوع این است که استعدادش را به مسیر با ثبات تری برسانیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو