زمان انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ -

رئیس کمیته کوراش هیئت جودو استان مازندران:

نخستین مسابقات دوره کوراش ساحلی استان مازندران یادواره شهدای غواص با قهرمانی چالوس به پایان رسید

رئیس کمیته کوراش هیئت جودو استان مازندران گفت: نخستین مسابقات دوره کوراش ساحلی استان مازندران یادواره شهدای غواص، که به میزبانی نور برگزار شد، با قهرمانی چالوس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ مجتبی کاویان پور با اشاره به نخستین دوره مسابقات کوراش ساحلی استان مازندران یادواره شهدای غواص اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات استانی را در ۲۶ فروردین ۹۵ در ساحل پلاژ نور با حمایت های مجتبی قدمی رئیس هیئت جودو و کوارش استان مازندران و قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور برگزار کردیم. IMG_20160415_184420
وی گفت: در پایان این رقابت‌ها و نتایج تیمی این مسابقات، تیم چالوس با کسب ۳ طلا، یک نقره و یک برنز به مقام اول دست یافت، تیم آمل با ۲ طلا و یک نقره و یک برنز مقام دوم را کسب کرد و تیم نور با یک طلا، ۵ نقره و یک برنز مقام سوم را از آن خود کرد.
رئیس کمیته کوراش هیئت جودو استان مازندران تصریح کرد: در نتایج انفرادی مسابقات کوارش ساحلی مازندران در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد حسین شیخ الاسلامی مقام اول، امیر حسین قجر مقام دوم و علی نوری به مقام سوم رسید. IMG_20160415_183717
این مسئول افزود: در وزن ۶۶ کیلوگرم، شایان بزرگی رتبه نخست را به دست آورد و سینا ترابی و محمد محمدی به ترتیب به رتبه دوم و سوم انفرادی این مسابقات دست پیدا کردند.
مجتبی کاویان پور خاطرنشان کرد: در وزن ۷۳ کیلوگرم، عادل صادقی بر سکوی نخست ایستاد، محمدرضا قجر دوم و محمدرضا قاسمیان سوم شد.
وی با اشاره به وزن ۸۱ کیلوگرم تصریح کرد: در این وزن احمد رضا سام دلیری، اکبر اسماعیلی و ابوالفضل خطی به ترتیب مقام های اول و دوم و سوم را به دست آوردند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جودوی ایران گفت: هانی سالار، علی رضا نوایی و فرهاد دهقان در وزن ۹۰ کیلوگرم توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند. IMG_20160415_184426
این مسئول در ادامه بیان کرد: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم محمد جعفر انصاری سکوی نخست را به دست آورد، مجتبی توکلی و علی فلاح نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در این وزن به خود اختصاص دادند.
مجتبی کاویان پور با اشاره به وزن ۱۰۰+ کیلوگرم افزود: مسعود حسن زاده، کامران محمودی و پژمان ترکتبار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. IMG_20160415_184418
وی در پایان گفت: نفرات برتر استان مازندران در ترکیب دو تیم در مسابقات قهرمانی کوراش ساحلی کشور برای انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا در ویتنام که در ۲۳ اردیبهشت به میزبانی چالوس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو