زمان انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ -

معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان کرمانشاه خبر داد:

یک روستای اسلام آباد در محاصره کامل سیل است

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: روستای میان تنگ منصوری در اسلام آباد غرب در محاصره کامل سیل است که امدادرسانی به آنها وجود دارد.

 

به گزارش سرای نور؛ جهانگیر پور حسن در خصوص امداد رسانی به سیل زدگان در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تداوم بارندگی ها که منجر به وقوع سیل و طغیان رودخانه شده با اعزام نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه هم اکنون امدادرسانی ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: کل آسیب دیدگان حادثه سیل تا کنون بالغ بر ۴۰۰ نفر هستند که با اعزام نیروهای امداد و نجات و اکیپ های عملیاتی به مناطق سیل زده، خدمات رسانی در این مناطق در حال انجام است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ تیم عملیاتی با ۵۶ دستگاه آمبولانس، خودروهای کمک دار و سایر تجهیزات به مناطق روستایی و عشایری سیل زده استان اعزام شده اند.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون امداد رسانی به منطقه میان تنگ در اسلام آباد و مردم عشایر ساکن در گیلانغرب و روستاییان شهرستان کنگاور، هرسین، بیستون و بخش هایی از کوزران در حال انجام است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: ۴۵ خانوار روستای میان تنگ اسلام آباد با ۱۶۵ سکنه به صورت کامل در محاصره سیل هستند که در حال امداد رسانی به آنها هستیم.

پور حسن یادآور شد:  نیروهای جمعیت هلال احمر اقلام زیستی و خوراکی شامل نان و خرما، کنسرو، آب آشامیدنی، برنج، قند و شکر به همراه وسایلی چون پتو، نایلون سنگری و سایر تجهیزات را در بین سیل زدگان توزیع می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امداد رسانی به خانوار های عشایر کرمانشاه خبر داد و افزود: ۴۴ خانوار عشایری محصور در سیل نیز توسط ۲۱ تیم عملیاتی هلال احمر امداد رسانی شده اند.

پور حسن همچنین از امداد رسانی به سایر استان های همجوار از جمله ایلام، لرستان و همدان که درگیر حادثه سیل هستند، خبر داد و گفت: با اعزام بالگرد به و تیم های امداد و نجات به آسیب دیدگان حادثه سیل در این استانها نیز خدمات رسانی های ویژه انجام گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به طغیان رودخانه سیمره بر اثر سیل و بارندگی های اخیر، گفت: جریان آب رودخانه های استانهای همجوار به ویژه کردستان، همدان و لرستان طغیان کرده که مشکلاتی را به وجود آورده است که امداد رسانی به این مناطق نیز در حال انجام است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۷ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو