زمان انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ -

نمایش چشم نواز ۷ستاره لافابریکای رئال مقابل یونایتد

زین الدین زیدان بامداد امروز هرچند رئال را با ترکیبی نام آشنا برابر یونایتد به میدان فرستاد؛ ولی در نیمه دوم، جوانان آینده دار تیمش را نیز راهی میدان کرد.

سرای نور؛در اولین بازی دوستانه رئال مادرید در آمریکا، بامداد امروز این تیم مقابل یونایتد به تساوی ۱-۱ دست یافت و سپس در ضربات پنالتی مغلوب شیاطین سرخ شد.

نتیجه بازی برای زیدان و مورینیو اهمیت نداشت و هر دو مربی به جوانان خود میدان دادند.

در این بین نمایش ۷ بازیکن محصول آکادمی رئال(لا فابریکا) چشم نواز بود. برخی در عضویت جوانان رئال و برخی نیز در عضویت تیم دوم(کاستیا) رئال بودند و اینگونه به نظر می رسد که زیزو یکی دو بازیکن را برای تیم اول انتخاب کند.

 

 

 

 

اشرف حکیمی: بازیکن ۱۸ ساله مراکشی الاصل تیم دوم رئال، احتمالا فصل آتی ذخیره کارواخال خواهد بود. او پیش از این برای تیم اول رئال به میدان رفته بود و شب گذشته در نیمه دوم به جای کارواخال راهی میدان شد و نمایش خوبی از خود نشان داد. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رئال قصد ندارد به جای دانیلو بازیکنی برای دفاع راست جذب کند و به همین دلیل شانس راهیابی اشرف به تیم اول بالاست. اشرف سال قبل نیز در تور آمریکای رئال حاضر بود.

 

تخه رو: این بازیکن چند پسته برابر یونایتد در نیمه دوم وارد زمین شد و در پست دفاع مرکزی نمایش خوبی از خود نشان داد. او فصل گذشته در کوپا دل ری دو بازی برای رئال انجام داد و با توجه به چند پسته بودنش، شانس قرار گرفتن در فهرست تیم اول رئال را خواهد داشت.

 

مانو هرناندو: او در نیمه دوم در کنار تخه رو، زوج دفاعی رئال مادرید بود و توانست جای ناچو را به خوبی پر کند. مانو بر خلاف جثه اش، قدرت بدنی بالایی دارد و به خوبی برابر لوکاکو و مختاریان عرض اندام کرد.

 

 

 

 

اسکار: در نیمه دوم و در غیاب مودریچ و کروس به خوبی قلب خط میانی رئال را در دست گرفت و مغز متفکر کهکشانی ها بود. او که در زدن ضربات آزاد تبحر دارد، یک بار فرصت داشت تا پشت توپ قرار بگیرد ولی کوواچیچ به وی اجازه نداد. او یکی از پنالتی های رئال را نیز از دست داد.

 

فرانچو: این بازیکن آرژانتینی اولین بازی خود برای تیم اول رئال را انجام داد و در سمت راست فاز تهاجمی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. او که زیر نظر گوتی در تیم جوانان رئال بازی می کند، نوید آینده ای درخشان را به رئالی ها داد.

 

 

 

 

کوئزادا: دفاع چپ جوان دومنیکنی رئال با وجود تجربه اندکش، توانست نمایشی بسیار خوب برابر یونایتد داشته باشد و کاملا بدون استرس نشان می داد. او دو بار اقدام به شوتزنی کرد که یکی با مهار خوب دخیا همراه شد. با وجود مارسلو و تئو، او شانسی برای حضور در تیم اول رئال ندارد.

 

 

 

 

دنی گومس:  این مهاجم جوان که فصل قبل برای تیم جوانان رئال ۳۲ گل به ثمر رساند، اولین بازی خود برای تیم اول را تجربه کرد. او تلاش زیادی برای گذر از سد مدافعان یونایتد داشت ولی تنها یک بار توانست صاحب موقعیت گلزنی(دقیقه ۹۱) شود که از دست رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو